Ένα παράθυρο στον κόσμο, μια πόρτα στην υδρόγειο, το «άνοιγμα» του νησιού χωρίς να περιμένουμε τους άλλους, αλλά από εμάς τους ίδιους τους ενασχολούμενους με τον τουρισμό είναι η αίσθηση που σου δημιουργούν οι άνθρωποι του CTN Andros. Αισιόδοξοι και δυναμικοί, άνθρωποι της αγοράς, που «βγάζουν» τον επιούσιο εξ ιδίων, φιλοδοξούν να αναπτύξουν τον τόπο στον οποίο δραστηριοποιούνται επαγγελματικά και εν πολλοίς το έχουν καταφέρει.

Μια συζήτηση μαζί τους είναι το λιγότερο ενδιαφέρουσα. Όπως ενδιαφέρουσα είναι και η άποψή τους «Δεν κρίνουμε σκόπιμο να βάλουμε βιογραφικά και φωτογραφίες». Σε ένα κόσμο που ζει με την εικόνα και μόνο για αυτή η φράση αυτή από μόνη της κάτι λέει…

  • Ποια είναι η γενεσιουργός αιτία της δημιουργίας του CTN ANDROS;

Το CTN ANDROS δημιουργήθηκε αρχικά από μία ομάδα επιχειρηματιών που δραστηριοποιούνται στο νησί και  μοιράζονται το ίδιο όραμα για την Άνδρο, Ανδριώτες στην καταγωγή και μη. Ο λόγος και στόχος σύστασης του δικτύου είναι απλός. Οι επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στο νησί είναι αυτοί που έχουν την ευκαιρία και τη δυνατότητα να συνεισφέρουν και να παράξουν έργο το οποίο μπορεί πρακτικά να αναδείξει με ένα συνεκτικό τρόπο τον τόπο σε όλο τον κόσμο. Με βάση τα παραπάνω λοιπόν, το δίκτυο CTN ANDROS γεννήθηκε για να καταφέρουμε να συστηματοποιήσουμε και να ενισχύσουμε την δράση του κάθε επιχειρηματία ξεχωριστά και ως ομάδα πλέον να ‘εκμεταλλευόμαστε’ με τον καλύτερο δυνατό τρόπο όλες τις ευκαιρίες που έχουμε και δημιουργούμε για την προβολή και τουριστική προώθηση της Άνδρου στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

  • 2. Ποιοι πρωτοστάτησαν;

Η ιδέα υπήρχε εδώ και κάποια χρόνια. Βρισκόμασταν είτε στο νησί αλλά και μέσα στο πλοίο από Αθήνα με θέμα συζήτησης το τουριστικό προϊόν του νησιού , θέματα ανάπτυξης αλλά και θέματα προβολής του. Η Μαριάννα Απέργη, ο Δημήτρης Τσιμής, η Ντόλλυ Βαλμά, ο Φίλιππος Περράκης, ο Δημήτρης Μπάλλους, ο Δημήτρης Γιγίνης και άλλοι κινητοποίησαν και κινητοποιήθηκαν με αποτέλεσμα να έχουμε σήμερα ένα δίκτυο με περίπου 40 ενεργά μέλη.

  • Πως δημιουργήθηκε το δίκτυο;

Η ανάπτυξη και ενίσχυση της ομάδας του δικτύου μας αν και προχωράει με γρήγορους ρυθμούς, γίνεται με σύστημα και ιδιαίτερη προσοχή. Η δύναμή μας είναι η ποικιλία και η ποιότητα των μελών. Φροντίσαμε από τα πολύ αρχικά στάδια της ίδρυσης του δικτύου, το CTN ANDROS να αποτελεί και να πρεσβεύει μία ολοκληρωμένη εικόνα του χαρακτήρα της Άνδρου. Με βάση αυτό, χτίσαμε τους 4 βασικούς πυλώνες που αντιπροσωπεύουν το προϊόν που προσφέρει η Άνδρος – τη διαμονή, τη γαστρονομία, τον πολιτισμό και τις δραστηριότητες  – και δημιουργήσαμε μία «οικογένεια» με γερούς δεσμούς, που όλο και μεγαλώνει.

  • Έγινε αποδεκτό στους επιχειρηματίες εύκολα;

Κάθε αρχή και δύσκολη όπως λένε. Είναι πολύ σημαντικό και σχετικά δύσκολο να μπορέσεις να μεταδώσεις ένα όραμα στον άνθρωπο που έχεις απέναντί σου τον οποίο καλείς να γίνει συνεργάτης, όταν αυτό είναι ακόμα μία ιδέα. Παρ΄ όλα αυτά όμως η σωστή οργάνωση και οι ειλικρινείς σκοποί πάντα βοηθάνε, για αυτό και γρήγορα καταφέραμε να προσεγγίσουμε επιτυχώς σοβαρούς επαγγελματίες του νησιού, οι οποίοι μοιράζονται τους ίδιους στόχους, το ίδιο πάθος και έχουν την όρεξη να συνεργαστούν μέσα σε μία ομάδα για το καλό της Άνδρου.

 Οι δυσκολίες που αντιμετωπίσατε;

Κάθε προσπάθεια έχει τις παιδικές της ασθένειες δεν είναι εύκολες οι συνεργατικές πρωτοβουλίες αλλά δεν μπορώ να πω ότι έχουμε συναντήσει ανυπέρβλητα εμπόδια.

  • Πως σας αντιμετωπίζει το κοινό της Άνδρου; Πως σας «βλέπουν» οι δυνητικοί πελάτες;

Μέχρι και σήμερα έχουμε δεχθεί μεγάλη ανταπόκριση και από τους Ανδριώτες και από δυνητικούς συνεργάτες. Βέβαια ο βαθμός ‘εμπιστοσύνης’ και αναγνώρισης αυτής της πρωτοβουλίας ως προς την επιτυχία και την αξία της, ήρθε σταδιακά. Είναι γεγονός, και δικαίως, ότι για να πιστέψεις σε κάτι και να ανταποκριθείς με οποιονδήποτε τρόπο, θα πρέπει εκτός από όρεξη και θετική διάθεση, να μπορείς να βασισθείς και σε κάτι χειροπιαστό. Οι δραστηριοποίηση του δικτύου αυτούς τους πρώτους 20 μήνες λειτουργίας έχει καταφέρει να κερδίσει την εμπιστοσύνη πολλών και είμαστε πολύ ευτυχείς!

  • Τι έχετε πετύχει σαν δίκτυο;

Οι 20 πρώτοι μήνες λειτουργίας του δικτύου ήταν πολύ παραγωγικοί παρά την ‘απειρία’ όλων μας στο συγκεκριμένο μοντέλο δραστηριοποίησης. Πρώτο βήμα ήταν η οργάνωση και δημιουργία της εικόνας μας σαν ομάδα. Για αυτό φτιάξαμε την ιστοσελίδα Andros.travel στην οποία παρουσιάζονται ταξινομημένα σε κατηγορίες, όλα τα μέλη του δικτύου και όλες οι πληροφορίες που χρειάζεται κάποιος για να αποκτήσει μια ολοκληρωμένη εικόνα της Άνδρου. Βέβαια ακολούθησε και το άνοιγμα των σελίδων του δικτύου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (facebook και instagram). Οι δράσεις που έχουν πραγματοποιηθεί μέχρι στιγμής περιλαμβάνουν μία τριήμερη φωτογραφική εξόρμηση, η οποία έγινε και viral στα διαδικτυακά μέσα και τα social media και την οποία ακολούθησε και έκθεση φωτογραφίας σε τρία σημεία του νησιού και ταξίδεψε και στην Αθήνα, άνοιγμα σε μεγάλες και σημαντικής τουριστικής αξίας αγορές του εξωτερικού (όπως Αγγλία, Ισραήλ, Γαλλία, Ολλανδία, Ιταλία, Γερμανία Σερβία και Ινδία) μέσω συνεργασιών και δημοσιογραφικών ταξιδιών τα οποία υλοποιήθηκαν σε συνεργασία με τον Δήμο Άνδρου, τα κατά τόπους γραφεία του ΕΟΤ στο εξωτερικό και τη MARKETING GREECE, αλλά και τη στήριξη σε τοπικές και εθνικές ενέργειες και εκδηλώσεις. Είμαστε πολύ χαρούμενοι γιατί η πίστη στο όραμά μας και η δυναμική της ομάδας που έχουμε δημιουργήσει, φέρουν χειροπιαστά αποτελέσματα!  Το ‘buzz’ που έχει δημιουργηθεί γύρω από την Άνδρο λόγω των παραπάνω ενεργειών και η συνεχής προβολή της στο κοινό ενισχύουν την τουριστική της αξία μέρα με τη μέρα.

 

  • Τι στόχους έχετε για το μέλλον;

Η ατζέντα δεν σταματάει να γεμίζει ποτέ, και λόγω των δικών μας σχεδίων για ενέργειες και δράσεις που χρονολογούμε αλλά και λόγω νέων προτάσεων που έχουμε την τύχη να μας χτυπούν την πόρτα από οργανισμούς και επιχειρηματίες οι οποίοι έχουν δει τα αποτελέσματα του έργου μας και πιστεύουν σε φιλόδοξες συνεργασίες. Βέβαια είναι σημαντικό να μην βιαζόμαστε και να προσέχουμε κάθε βήμα που κάνουμε να είναι σταθερό και σίγουρο. Αν και κάποιες δράσεις έχουν μία σχετική μονιμότητα στα σχέδια μας όπως για παράδειγμα τα δημοσιογραφικά ταξίδια με δημοσιογράφους από Ελλάδα και εξωτερικό, έχουμε προγραμματισμένες κάποιες πολύ ενδιαφέρουσες και πρωτοπόρες δράσεις τις οποίες θα δείτε σύντομα να υλοποιούνται.

  • Είστε ανοικτοί σε νέες προτάσεις;

Είμαστε και θα είμαστε πάντα ανοιχτοί σε νέες προτάσεις και συζητήσεις. Αυτό άλλωστε είναι και ένα από τα βασικά συστατικά της εξέλιξης, το να είναι δηλαδή κανείς ανοιχτός στο να ακούσει, να συνδυάσει, να σκεφτεί. Για αυτό το λόγο και εμείς σαν δίκτυο αναζητάμε νέες συνεργασίες καθώς το μόνο σίγουρο είναι ότι ακόμα και από μόνο μία συζήτηση ιδεών ποτέ δεν βγαίνει κανένας χαμένος. Είμαστε πολύ τυχεροί μέχρι σήμερα γιατί οι συνεργάτες που έχουμε και μας έχουν επιλέξει έχουν οδηγήσει σε επιτυχείς συνεργασίες και άριστα αποτελέσματα, και αυτό μας έχει κάνει πιο σίγουρους και αισιόδοξους για το μέλλον.

  • Είστε αυτοχρηματοδοτούμενοι ή στηρίζεστε σε έξωθεν βοήθεια;

Η συμμετοχή του κάθε μέλους συνοδεύεται από μία ετήσια συνδρομή η οποία ορίζεται με βάση το μέγεθος της επιχείρησης. Μέχρι και σήμερα, οι δράσεις μας χρηματοδοτούνται από τις συνδρομές μας και από τη στήριξη κάθε μέλους στη μορφή παροχών ανάλογα με τις ανάγκες κάθε ενέργειας.

  • Πως μπορεί να γίνει κανείς μέλος;

Δεχόμαστε αιτήσεις για συνεργασία είτε μέσω της ιστοσελίδας μας στην ενότητα «Γίνε μέλος» είτε με απευθείας επαφή μέσω κάποιας επιχείρησης που είναι ήδη μέλος του δικτύου.

  • Συνεργάζεστε με τους τοπικούς φορείς; Δήμος/Επαρχείο/Σύλλογοι; Με ποιους και κατά ποια έννοια με τον καθένα;

Είναι προφανές ότι με τους τοπικούς φορείς της Άνδρου μοιραζόμαστε το ίδιο όραμα. Αυτό συνεπάγεται μία καλή σχέση και ενίοτε συνεργασίες. Ο Δήμος Άνδρου είναι ένας από τους βασικούς μας συνεργάτες με τον οποίο έχουμε καταφέρει πολλά σημαντικά βήματα μέσα σε αυτούς τους 20 πρώτους μήνες λειτουργίας μας. Επίσης είμαστε θερμοί υποστηρικτές των συλλόγων του νησιού και στηρίζουμε τις τοπικές δράσεις και τους ανθρώπους που πραγματικά ενδιαφέρονται για την Άνδρο και την ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού. Η Περιφέρεια δια του Επάρχου αλλά και του Περιφερειάρχη έχει αγκαλιάσει την προσπάθεια μας

  • Ποιοι και πόσοι απαρτίζετε το Δ.Σ.; Πόσα μέλη αριθμείτε;

Το ΔΣ του δικτύου CTN ANDROS είναι επταμελές και αποτελείται από τον κ Φίλιππο Περράκη (Hotel Perrakis), τον κ Κίμων Κατενίδη (Piso Gialia Beach Bar), τον κ Δημήτρη Τσιμή (Mare Vista Hotel), τον κ Δημήτρη Γιγίνη (Sea Satin Nino), τον κ Δημήτρη Μπαλούς (Ό,τι Καλό), την κα Αδολοράτα Βαλμά (Micra Anglia Hotel) και τον κ Χρήστο Μπαλόγιαννη (Anemomiloi Andros Apartments). Ο συνολικός αριθμός των επιχειρήσεων – μελών που αποτελούν το δίκτυο μας σήμερα είναι 50.

  • Υπάρχει καταμερισμός αρμοδιοτήτων στην «ομάδα» και πως εργάζεται ο καθένας σας;

Σε μια ομάδα είναι σημαντικό και αναγκαίο να υπάρχουν κάποιες βάσεις από τις οποίες μπορούν μετά τα μέλη της να ξεκινούν, έτσι ώστε να υπάρχει συντονισμός, συνεννόηση, οργάνωση και όσο το δυνατό καλύτερο αποτέλεσμα. Για αυτό το λόγο υπάρχει και το ΔΣ του δικτύου, το οποίο είναι αρμόδιο για το συντονισμό των δράσεων και ενεργειών, την ενημέρωση όλων των μελών αλλά και την ευθύνη διαχείρισης όλων των αιτημάτων εσωτερικά και εξωτερικά. Σε κάθε ενέργεια που πραγματοποιεί το δίκτυο, οι αρμοδιότητες κατανέμονται στις επιχειρήσεις – μέλη ανάλογα με τις εκάστοτε ανάγκες, έτσι ώστε όλοι να έχουν ενεργό ρόλο στο σημαντικό αυτό έργο.

ΜΦΜ

 

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

Η andriakipress.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται, ενώ η andriakipress.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.