Το παρκάρισμα στα ΚΤΕΛ και η ακαλαίσθητη ανατροπήΤης ΚΑΤΕΡΙΝΑΣ ΣΑΛΩΝΙΚΗ

Βούιξε η Χώρα και τα χωριά στα μέσα Ιουλίου, με την παρέμβαση του Δήμου να σταματήσει το παρκάρισμα γύρω από τη μικρή πλατεία του ΚΤΕΛ Άνδρου.

Άλλοι υποστηρίζουν πως δεν υπάρχει αρκετός χώρος για παρκάρισμα και πως αυτός ήταν μια μικρή λύση και άλλοι πως ήταν μη λειτουργικό και άκομψο το παρκάρισμα εκεί, περιορίζοντας και ασχημαίνοντας τον χώρο στάθμευσης των λεωφορείων.

Ταπεινή μου γνώμη, είναι πως πολύ σωστά σταμάτησε αυτό το αυτοκινητιστικό τσίρκο στον χώρο στάθμευσης των ΚΤΕΛ, καθώς  ο χώρος ασφυκτιούσε.

Ωστόσο ο τρόπος με τον οποίο έγινε στερείται φαντασίας και γούστου.

Η περίφραξη με τα πορτοκαλί απαγορευτικά κολωνάκια θα μπορούσε να ήταν μια σειρά από ζαρντινιέρες που θα κοσμούσαν την πλατεία και παράλληλα θα έδιναν το σαφές μήνυμα.

Επίσης χρειάζεται να ληφθούν μέτρα και στο παρκάρισμα της εισόδου στη Χώρα στο εμπορικό κομμάτι, στο οποίο γίνεται πανζουρλισμός.

Δυστυχώς δεν φτάνει μόνο η καλή πρόθεση. Το σημαντικό είναι αυτό που γίνεται να πείθει, πως όχι μόνο είναι αποτελεσματικό αλλά δεν έχει και την αίσθηση της προχειρότητας.

3 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Επειδή το ΚΤΕΛ χρησιμοποιήθηκε ως βασική δικαιολογία για την δημιουργία αυτής της αηδίας στην Πλατεία Αγίας Όλγας, θέτω το εξής απλό ερώτημα. Ο χώρος που χρησιμοποιεί το ΚΤΕΛ (υποθέτω νοικιάζει από τον Δήμο…) είναι το ΑΜΑΞΟΣΤΑΣΙΟ των ΚΤΕΛ ή ο χώρος επιβίβασης-αποβίβασης των επιβατών; Μήπως έπρεπε να τακτοποιηθεί ταυτόχρονα και αυτό το σοβαρό ζήτημα και ο/οι ιδιοκτήτες των λεωφορείων να λύσουν μόνοι τους (όπως κάνουν όλοι οι επιχειρηματίες) το πρακτικό πρόβλημα της στάθμευσης των λεωφορείων τους όπου και όπως μπορούν;
    Για την έρημη πλατειούλα που μετατράπηκε σε σκιρλαϊμ από την μια και σκουπιδότοπο από την άλλη, μπαίνει το απλό μα απλούστατο ερώτημα: από ποιά υπηρεσία αδειοδοτήθηκε η κυκλοφοριακή τροποποίηση και από ποια υπηρεσία αδειοδοτήθηκε ο χώρος προσωρινής απόθεσης ανακυκλούμενων απορριμμάτων, όπως προβλέπει η σχετική Νομοθεσία και για τα δύο (σε καμμιά περίπτωση δεν είναι στην δικαιοδοσία του Δήμου).

  2. Καλό θα ήταν να γινόνταν μια έρευνα για το πόσο υποφέρουν οι μόνιμοι κάτοικοι της Άνδρου από την έλλειψη χώρων στάθμευσης ιδίως κατά τους καλοκαιρούς μήνες, όπου η επέλαση των αποδημητικών επισκεπτών με τα αυτοκίνητα τους τους αφαιρεί τους χώρους στάθμευσης. Ωφέλιμος και χρήσιμος ο τουρισμός για την τοπική οικονομία του νησιού βεβαίως, αλλά είναι οξύμωρο αφενός να ζητάμε και διακαώς να επιδιώκουμε περισσότερους επισκέπτες με τα αυτοκίνητα τους να έρχονται την Ανδρο και αφετέρου να μειώνουμε τους χώρους στάθμευσης ( αντί να τους αυξάνουμε)

  3. Αλήθεια είναι ότι δεν το έζησα αυτό, αλλά επίσης αλήθεια είναι ότι η Χώρα είναι κυκλοφορικά η χειρότερη στις Κυκλάδες. Το ΚΤΕΛ πρέπει να βρεί χώρο στην είσοδο και εκτός της Χώρας. Οι δρόμοι που είναι φτιαγμένοι για διέλευση ενός αυτοκινήτου δεν “ξεχειλώνουν”, βέβαια, αλλά μπορούν να μονοδρομηθούν (παράδειγμα μερικών χωριών της Κέρκυρας). Η επιλογή της στάθμευσης στο νέο Λύκειο δεν είναι επιλογή λόγω της στενότητας και της κλίσης του εδάφους. Η Χώρα δεν είναι φιλική σήμερα, ποτέ δεν ήταν! Πάμε στο χώρο από το Ξενία (συμπεριλαμβανομένου) μέχρι τον όμιλο. Εκεί χρειάζεται πολλή φαντασία και λίγος νόμιμος “τσαμπουκάς”, για να αλλάξει το πρόσωπο της Χώρας και να αποσυμφορήσει την “πασαρέλα” της Αγοράς που φέτος αποκλείστηκε από αμέτρητα τραπεζάκια. Αν είχες πρόθεση να ζήσεις μακριά από τον συνωστισμό έπρεπε να πας στα δυτικά προάστια Μπατσι-Γαύριο, αλλιώς είχες πολλές πιθανότητες να γίνεις το έβδομο “κρούσμα”(κάθε μέρα η Άνδρος κατέγραφε 6 κρούσματα, τα φωτοτυπικά του ΕΟΔΔΥ;). Τέλος η αλλαγή της Χώρας δεν χρειάζεται επιστήμονες (Χωροταξικούς, συγκοινωνιολόγους, και τα συναφή), χρειάζεται φαντασία και απλή, πρακτική σκέψη!!!

Leave a Reply to ΠΟΛΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΕ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΠΛΑΤΕΙΑ Ακύρωση απάντησης

Η andriakipress.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται, ενώ η andriakipress.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.