Ο Γ. Μαντζώρος απαντά στο χθεσινό δημοσίευμα «ISPS. Τί συμβαίνει τελικά με το Γαύριο;»

Με επιστολή του/ mail στην εφημερίδα ΑΝΔΡΙΑΚΗ και συγκεκριμένα στην ψηφιακή έκδοσή της andriakipress.gr, ο σύμβουλος του Δημάρχου κ. Μαντζώρος αναφέρεται στο άρθρο: «ISPS. Τί συμβαίνει τελικά με το Γαύριο;» και απαντά για την ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΝΔΡΙΩΤΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΕΣ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ. Η επιστολή του δημοσιεύεται αυτολεξεί παρακάτω. Ακολουθεί η απάντηση της ψηφιακής μας έκδοσης andriakipress και εκεί σταματά τουλάχιστον για την εφημερίδα ο διάλογος. 

Η Επιστολή του κ. Μαντζώρου δημοσιεύεται αυτολεξεί ως ακολούθως:

“Κα Φωτοπούλου… πρωτη φορα επικοινωνώ μαζί σας  , σιγουρα δεν γνωριζομαστε  και δεν εχουμε συναντηθει ποτε μεχρι σημερα .

Εικαζω οτι το σημερινο αρθρο της andriakipress.gr , για το προσωπο μου εχει την υπογραφη σας . Γνωριζω την πηγη των λανθασμενων  πληροφοριων σας   και εχω βασιμες υποψιες για την ταυτοτητα του  ‘’πληροφοριοδοτη’’ σας , μιας και στην  χθεσινή επιστολή μου στο ‘’Εν Ανδρω ‘’   ειχα προνοήσει να βαλω ,  κρυφες κοινοποιήσεις σε πολυ συγκεκριμένα και αρμοδια για το θεμα , προσωπα .  Σιγουρα γνωρίζετε οτι η διαστρέβλωση της αλήθειας και ο η διασπορα απο το διαδικτυο ψευδων ειδησεων  ,περαν απο τις σοβαρες  νομικες κυρωσεις , ειναι και απολυτως υποτιμητική για το μεσο που ειδησεογραφείτε , εστω και αν αυτο εχει μικρή η μεγαλη απηχηση  στο Ανδριακό κοινο . Επειδη το σημερινό δημοσίευμα της andriakipress.gr,  στρεφεται προσωπικα εναντιον μου , παρακαλω προς αποκατασταση της αληθειας ( που ειναι παντα μια και μοναδική) να δημοσιεύσετε αυριο την επιστολη που σας επισυνάπτω σημερα . Ομως ταυτοχρονα σας παρακαλω βασιζομενος , στις δημοκρατικες σας ευαισθησιες και στην νομικη σας υποχρεωση , να διορθωσετε  δημοσια και ενυπογραφως στα παρακατω.

  1. Ψεύδεστε,  οταν με κατηγορείτε  οτι εγω ο Γ. Μαντζώρος ,  επιρρίπτω ευθύνες , στον κο Λιμενάρχη Άνδρου Πλωτάρχη Λ.Σ. Θεόδωρο Κραψίτη, για το ναυαγιο  αξιολογηση του λιμενα Γαυριου για το ISPS ,  η (ΣΑΛΕ )  . Δεν εχω κανενα λογο να τον στοχοποιησω . Εξάλλου συντομα θα ειναι παρελθόν για την Ανδρο μας. Περιμενω να επανορθωσετε ! Το ναυαγιο  αποκαλυφθηκε  και το μαθαμε και εμεις , οταν  η πιστοποιημένη υπεύθυνη και εξειδικευμένη εταιρεια ESA Securities sa,   επικοινωνησε εγγραφως μαζι μας  και μας ενημερωσε λεπτομερως για τα προβλήματα με τα ορια στο λιμανι Γαυριου ..

     Προηγουμένως της ειχε  ανετέθη νομιμως απο το ΔΛΤΤΑ , να εκπονήσει το σχεδιο ασφαλείας ΣΑΛΕ , βασει των οριων κλπ που εθεσε η αποφαση του λιμεναρχη . 

Οι λογοι που αναφερει η ESA , αναφερονται  λεπτομερως.  Περιμενω να επανορθωσετε !

  1. Η Επιστολή μου- απάντηση στην εταιρεια που συνεργαζεται το ΔΛΤΤΑ , δεν ειναι ‘’αστοιχειωτη’’ ουτε ‘’αβασιμη’’. Ηταν θεσμική η υποχρεωση να απαντησω αμεσα, απο την θεση ευθυνης που κατέχω . Περιεχει πολυ συγκεκριμενα στοιχεια . Ηδη εχει γινει αποδεκτη  απο την ESA.
  2. Ολες οι ομοφωνες αποφασεις , αναφέρονται στην επιστολή μου .Συνεπως δεν τις ‘’αγνοώ ‘’.
  3. Επιτελους καταλαβετε οτι το προβλημα για τις κρουαζιερες στην Ανδρο , ειναι ενα και μοναδικο .

  Τα ορια που αναγράφει στην απόφαση ο κος Κραψίτης , χωρις καμια συνεννόηση μας ,   την καθιστούν , ανεφάρμοστη για το Γαυριο , σύμφωνα με τον πιστοποιημένο αξιολογητή  και τις προϋποθέσεις του νομου .

  1. Εν πασει περιπτώσει το ζητούμενο ειναι να βρεθει μια βιώσιμη λύση στο θεμα κρουαζιέρα  και αυτο κανουμε με την συνεργασια του Δημου μας .

        Εχουμε υποχρέωση  σαν Ανδριωτες , να αναζητήσουμε εναλλακτική προταση και για τον σκοπο αυτο ζητήσαμε η νεα μας πρόταση για αξιολόγηση του λιμενα Μπατσίου να τεθει σε ψηφοφορία στο επομενο ΔΣ του ΔΛΤΤΑ .

Ευχόμαστε να ψηφιστεί ομοφωνα .

Ηδη εχει χαθει πολύτιμος χρονος  και οι ανούσιες αντιπαραθέσεις δεν βοηθουν την Ανδρο .

  1. Ο αγαπητος λιμενάρχης ‘’ξεχασε ‘’ στα έγγραφα που σας εστειλε να συμπεριλάβει το σημαντικότερο. Την επιστολή κόλαφος της ESA Securities προς το ΔΛΤΤΑ. Εκανε ενα ανθρώπινο λαθος για αλλη μια φορα .
  2. Σας παρακαλώ στο μέλλον να διασταυρώνετε τις πληροφορίες που με αφορούν .
  3. Γνωρίζω καλα τα νόμιμα δικαιώματα μου !

Με τιμη 

Γιωργος Βαλ.Μαντζώρος

Σύμβουλος του Δημάρχου Ανδρου

Μελος του ΔΣ στο ΔΛΤΤΑ” 

 Η andriakipress 

Κύριε Μαντζώρε,

Έχουμε επικοινωνήσει κατά το παρελθόν -πριν αναλάβετε καθήκοντα συμβούλου στον Δήμο- μέσω σχολιασμού στο Facebook. Συναντηθήκαμε το περασμένο καλοκαίρι (2 Ιουλίου 2021) στα εγκαίνια της εικαστικής έκθεσης των Μανώλη Χάρου και Παύλου Σάμιου στο ξενοδοχείο «Ανερούσα».

Πραγματικά δεν γνωριζόμαστε.

Το χθεσινό άρθρο, ακόμη και αν δεν έφερε την υπογραφή μου, δημοσιεύεται στην ψηφιακή μας έκδοση και δεν υπεκφεύγω της ευθύνης μου.

Όσον αφορά το “αστοιχείωτη και αβάσιμη” ο χαρακτηρισμός αναφέρεται στην άποψη του κ. Κραψίτη όπως αναγράφεται καθαρά στο κείμενο: “Eπικοινωνήσαμε, με τον κ. Λιμενάρχη Άνδρου, Πλωτάρχη Λ.Σ. Θεόδωρο Κραψίτη, ο οποίος ενοχλημένος από την αστοιχείωτη και αβάσιμη –κατά την άποψή του– κατηγορία του κ. Μαντζώρου, μας έδωσε τη δική του απάντηση, βάσει των επίσημων εγγράφων και της αλληλογραφίας, καθώς μόνο σε αυτά μπορεί και ο ίδιος να περιοριστεί.”

H andriakipress.gr ψηφιακή έκδοση της εφημερίδας ΑΝΔΡΙΑΚΗ  με την πλέον των 65 ετών συνεχή και αδιάλειπτη παρουσία στο νησί και στην ενημέρωση των συμπατριωτών μας, δεν χρησιμοποιεί μυστικούς πληροφοριοδότες.  Ο πληροφοριοδότης μου –όσον αφορά το χθεσινό άρθρο και όπως σαφώς αναφέρεται σε αυτό – είναι ο Λιμενάρχης Άνδρου. Δεν αντιλαμβάνομαι σε ποιές κρυφές κοινοποιήσεις αναφέρεσθε και τι νόημα έχουν αυτές σε επιστολή που δημοσιεύεται σε ιστότοπο.

Συμφωνώ απολύτως μαζί σας ότι η διαστρέβλωση της αλήθειας και η διασπορά από το διαδίκτυο ψευδών ειδήσεων, πέραν από τις σοβαρές νομικές κυρώσεις που συνεπάγεται είναι και απολύτως υποτιμητική για κάθε ΜΜΕ έστω και αν αυτό έχει μικρή ή μεγάλη απήχηση στο κοινό- μεταξύ αυτών των μέσων και σε αυτό στο οποίο ειδησεογραφώ.

Οι δημοκρατικές μου ευαισθησίες αποδεικνύονται από την δημοσίευση της επιστολής σας αυτολεξεί.

Το περιεχόμενο της δημοσιευθείσας επιστολής σας  με τίτλο «ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΝΔΡΙΩΤΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΕΣ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ» και ειδικά η αναφορά ότι ο «λιμενάρχης Άνδρου έβγαλε την 01/2022 σχετική απόφασή του  και καθόριζε τα  «όρια  σύνδεσης πλοίου και λιμενικής εγκατάστασης Γαυρίου» χωρίς δυστυχώς να κάνει κάποια διαβούλευση με τους αρμόδιους φορείς της Άνδρου» καθώς και ότι «τελικά υπάρχει αδιέξοδο λόγω της απόφασης του λιμενάρχη Άνδρου και η υπόθεση κρουαζιέρα στο Γαύριο έχει  ναυαγήσει για τους παραπάνω λόγους» δημιουργεί εύλογα την εντύπωση ότι επιρρίπτετε  αλλά αφού όπως γράφετε απευθυνόμενος σε εμένα «με κατηγορείτε  οτι εγω ο Γ. Μαντζώρος ,  επιρρίπτω ευθύνες , στον κο Λιμενάρχη Άνδρου Πλωτάρχη Λ.Σ. Θεόδωρο Κραψίτη, για το ναυαγιο  αξιολογηση του λιμενα Γαυριου για το ISPS ,  η (ΣΑΛΕ )  . Δεν εχω κανενα λογο να τον στοχοποιησω» και  εγώ δεν έχω λόγο να διαφωνήσω μαζί σας.

Χαίρομαι για τις πληροφορίες που εμπεριέχονται στο θέμα κρουαζιέρα και τις διευκρινήσεις τις οποίες παρέχετε στην επιστολή σας αφού είναι κοινός τόπος πως “το ζητούμενο ειναι να βρεθει μια βιώσιμη λύση στο θεμα κρουαζιέρα” και στο μέλλον θα αναφέρομαι και σε εσάς σε ό,τι σας αφορά.

Μια διαφοροποίηση όμως -αν μου επιτρέπετε: Προσωπική μου άποψη είναι ότι μοναδική αλήθεια ΔΕΝ υπάρχει. Υπάρχουν τόσες αλήθειες, όσοι και άνθρωποι. Εξαρτάται από την οπτική γωνία που βλέπει κανείς τα πράγματα. Οι άνθρωποι κρίνονται κυρίως από τα έργα τους, πολύ δε περισσότερο όσοι ασκούν δημόσια αξιώματα κι εκφέρουν και δημόσιο λόγο. Ο Λιμενάρχης είναι κρατικός λειτουργός με 4,5 χρόνια υπηρεσίας στο νησί, εσείς σύμβουλος του Δημάρχου Άνδρου από την εκλογή του το 2019 και η εφημερίδα μετρά 65 χρόνια αδιάλειπτης κυκλοφορίας στο νησί.

Επειδή όμως χρέος της δημοσιογραφίας είναι να αναζητά την αντικειμενική αλήθεια και λαμβάνοντας υπόψιν μου την επισήμανσή σας για “Την επιστολή κόλαφος της ESA Securities προς το ΔΛΤΤΑ” επικοινώνησα και πάλι με τον Λιμενάρχη Άνδρου Πλωτάρχη Λ.Σ. κ. Θεόδωρο Κραψίτη ο οποίος άμεσα μου ενεχείρισε την εν λόγω επιστολή η οποία έχει ως ακολούθως:

“ΕΠΙΣΤΟΛΗ

From: Panagiotis Gavathas

Sent: Wednesday, April 13, 2022 10:20 AM

To: portoftinosandros@gmail.com

Cc: Κώστας Κάβδας <kav@nextplus.gr>

Subject: Απόφαση για την οριοθέτηση της λιμενικής εγκατάστασης Τομέα Γαυρίου Άνδρου

Αξιότιμοι,

Σε συνέχεια του με αρ. πρωτ. 215/17-02-2022 εγγράφου του ΔΛΤ Τήνου-Άνδρου με το οποίο διαβιβάσθηκε η με αρ. πρωτ. 2340/108/22 από 09-02-2022 Απόφαση 01/2022 του Λιμεναρχείου Άνδρου σχετικά με την οριοθέτηση της Λιμενικής Εγκατάστασης «Γαύριο Άνδρου», και τη σχετική διερεύνηση της κείμενης νομοθεσίας, των κατάλληλων σε ανάλογες περιπτώσεις πρακτικών, καθώς και των τοπικών συνθηκών, θα θέλαμε να σημειώσουμε τις παρακάτω βασικές και ουσιαστικές παρατηρήσεις μας, οι οποίες δημιουργούν σοβαρό κώλυμα στην εκπόνηση της ΑΑΛΕ και κατ’ επέκταση, την έγκρισή της από τις Αρμόδιες Κρατικές Αρχές Ασφαλείας:

Η οριοθέτηση του αγκυροβολίου κρίνεται ως η βέλτιστη δυνατή, λαμβάνοντας υπόψη τη γεωγραφική θέση του λιμένα Γαυρίου και την υφιστάμενη ακτοπλοϊκή κίνηση.

Η Λιμενική Εγκατάσταση «Γαύριο Άνδρου» θα εξυπηρετεί Κρουαζιερόπλοια που τα στατιστικά στοιχεία διακίνησής τους και η εποχικότητα κατάπλου θα πρέπει ανελαστικά να χαρακτηρίσουν τη Λιμενική εγκατάσταση ως «Περιοδικής Λειτουργίας»

Η προταθείσα από το ΔΛΤ Τήνου-Άνδρου, και εγκριθείσα από το Λιμεναρχείο Άνδρου οριοθέτηση του Τομέα «Γαύριο», δεν είναι η προσήκουσα λειτουργική, για τους παρακάτω λόγους:

Καλύπτει το σύνολο της χερσαίας επιφάνειας του Λιμένα και μέρος του δρόμου πρόσβασης στο κεντρικό κρηπίδωμα

Δεν επιτρέπει την παραβολή πλοίων της ακτοπλοΐας κατά τη διάρκεια ενεργοποίησή του Τομέα «Γαύριο» για την αποεπιβίβαση επιβατών Κρουαζιερόπλοιων.

Δημιουργεί θέματα ασφάλειας λόγω των θέσεων στάθμευσης στο χώρο του Κεντρικού Κρηπιδώματος και κατά μήκος της γραμμής οριοθέτησης Κ-Λ-Μ.

Δεν επιτρέπει τη διάταξη σταθερής ή ακόμη και κινητής περίφραξης ασφαλείας

Απαιτεί αυξημένα μέτρα ασφαλείας και σημαντική δύναμη προσωπικού ασφαλείας (φύλακες), με το όποιο κόστος απαιτεί αυτή η διαδικασία, προκειμένου να καλυφθεί επαρκώς το σύνολο της οριοθετημένης ΧΖΛ.

Απαιτεί αυξημένες υποδομές επιτήρησης (CCΤV) λόγω του εύρους της οριοθετημένης ΧΖΛ

Αποκλείει την εξυπηρέτηση πλοίων ακτοπλοΐας που έχουν προτεραιότητα εξυπηρέτησης σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.

Δημιουργεί κυκλοφοριακά προβλήματα στα τουριστικά λεωφορεία διακίνησης των από-επιβιβαζόμενων επιβατών Κρουαζιέρας

Κατόπιν των ανωτέρω, κρίνεται απαραίτητη η ανάλυση των επιχειρησιακών και λειτουργικών δεδομένων του λιμένα Γαυρίου, από τους εξειδικευμένους Συμβούλους Ασφαλείας ΑΟΑ, προκειμένου, μετά από διεξοδικό έλεγχο των λειτουργικών παραμέτρων και με βάση μια ανάλυση κόστος-οφέλους (cost-benefit analysis), να προτείνουν τη βέλτιστη οριοθέτηση του Τομέα «Γαύριο».

Προς τούτο, προτείνεται το συντομότερο η διεξαγωγή τηλεδιάσκεψης σε zoom την Παρασκευή 15.4.2022, ώρα 11Η00 πμ με τη συμμετοχή εκπροσώπων ΔΛΤ Τήνου – Άνδρου (οπωσδήποτε εκπροσώπου από το νησί της Άνδρου), εκπροσώπου του Λ/Χ Άνδρου (με δική σας ενημέρωση) με σκοπό την ενημέρωσή σας επί των ανωτέρω διαλαμβανομένων και τη διαμόρφωση οδικού χάρτη άμεσης θεραπείας – βελτίωσης της αρχικής απόφασής σας.

Παρακαλούμε για την ενημέρωσή σας για τον συντονισμό των τοπικών αρχών / ιθυνόντων προκειμένου να σας αποστείλουμε το σχετικό link.

Με εκτίμηση,

Ευχαριστώ για την απάντησή σας”

Εάν αντιλαμβάνομαι ορθώς- στην ανωτέρω επιστολή της εταιρείας είναι σαφές ότι η αρχική πρόταση των ορίων του Γαυρίου θεραπεύεται (το θέμα είναι πρωτίστως μάλιστα οικονομικό, cost benefit analysis),”Κατόπιν των ανωτέρω, κρίνεται απαραίτητη η ανάλυση των επιχειρησιακών και λειτουργικών δεδομένων του λιμένα Γαυρίου, από τους εξειδικευμένους Συμβούλους Ασφαλείας ΑΟΑ, προκειμένου, μετά από διεξοδικό έλεγχο των λειτουργικών παραμέτρων και με βάση μια ανάλυση κόστος-οφέλους (cost-benefit analysis), να προτείνουν τη βέλτιστη οριοθέτηση του Τομέα «Γαύριο». ζητώντας διάσκεψη όλων των εμπλεκομένων, και του φορέα, και του Δήμου και του Λιμεναρχείου την 15-04-2022.

Όπως με πληροφόρησε ο κ. Κραψίτης η εν λόγω συνάντηση δεν πραγματοποιήθηκε.

Σε κάθε περίπτωση ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας.

Καλή Ανάσταση

Μαριάννα Φωτοπούλου-Μαργέτη

 

“ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΝΔΡΙΩΤΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΕΣ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ 

ΑΥΤΟΥΣΙΑ  Η ΧΘΕΣΙΝΗ ΜΟΥ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΟ ”ΕΝ ΑΝΔΡΟ”

Αγαπητο εν Ανδρω…..

Παρακαλώ να δημοσιεύσετε   την παρούσα επιστολή μου , για να 

να ενημερώσουμε υπεύθυνα , μεσω του ‘’ Εν Ανδρω ‘’ , τους πολίτες Ανδρου,  για το θεμα κρουαζιέρα σαν ενα μελλοντικο κομμάτι του  τουρισμού της Ανδρου .

Ειναι γνωστο οτι μεχρι σήμερα , κρουαζιερόπλοια δεν έρχονται στην Ανδρο για πολλούς και διάφορους λογους .

Η έλλειψη ΣΑΛΕ αποτελεί τον βασικότερο . 

Επισης , μεχρι σήμερα δεν υπάρχουν αιτήσεις  για σχετικές αφίξεις το φετινό καλοκαίρι .

Θα σταθούμε όμως , στην υποχρέωση της Δημοτικής Αρχης και του Λιμενικου Ταμείου Τήνου-Ανδρου , να παρέχει τις εκ του Νομου κατάλληλες υποδομές Ασφαλείας ISPS και οχι μονον , για να δουμε ισως στο μέλλον,  κρουαζιερόπλοια και στην Ανδρο .

Στα πλαίσια της διαφάνειας και υπεύθυνης ενημέρωσης των πολτών της Ανδρου , ξεκινήσαμε χωρίς χρονοτριβή τις διαδικασίες που απαιτεί η νομοθεσία .

Βασική προϋπόθεση για να έρθει ενα κρουαζιερόπλοιο στην Ανδρο,  είναι η υπαρξη ΣΑΛΕ  (Σχέδιου Ασφαλείας Λιμενικής Εγκατάστασης )  , το οποιο εκπονείται μονο απο ειδικές πιστοποιημένες εταιρίες , για ενα συγκεκριμένο λιμανι , ΜΟΝΟ  εφόσον εκ πληρούνται συγκεκριμένοι οροι και  προδιαγραφες ασφαλείας  .

Σύμφωνα με τον ν.3622/2007 οι φορεις διοίκησης και εκμετάλλευσης λιμενικών εγκαταστάσεων ( οπως Λιμενικά Ταμεια ,Οργανισμοι Ανάπτυξης κλπ ) , εφαρμόζουν τις αποφάσεις των  λιμενικών  Αρχών με τις οποιες  καθορίζονται τα ορια της καθε λιμενικής εγκατάστασης.

Για τον σκοπο αυτον ,το ΔΛΤΤΑ ζητησε στις 26/10/2021 απο τον Δημο Ανδρου , προταση ενδεδειγμένου λιμενα στην Ανδρο . 

Ο Δημος μας ανταποκρίθηκε αμεσα  και στο Δ.Σ. του ΔΛΤΤΑ που εγινε με τηλεδιάσκεψη  στις 16/11/2021 στην Τηνο , συμμετειχε και ο Δήμαρχος Ανδρου οπου ι δηλωσε οτι σύμφωνα με προτασεις-εισηγησεις  , ελήφθη  σχετικη αποφαση του Δ.Σ.του Δημου Ανδρου , με την οποια προτείνεται , ως ενδεδειγμένο  το λιμανι του Γαυριου

( Ειναι ξεκάθαρο οτι η τυχη της οποιας πρότασης του Δήμου , για ΣΑΛΕ  δεν ειναι δεσμευτικη .)

Η πρόταση για το Γαυριο , ψηφίστηκε θετικα και ομοφωνα , απο τα παροντα μελη και η απόφαση  ( 176 /2021 ) και εστάλη στην συνεχεια , απο το ΔΛΤΤΑ , στην λιμενικη αρχη Ανδρου για να καθορίσει τα ορια της λιμενικης εγκατάστασης Γαυριου συμφωνα με τον Κανονισμο(ΕΚ)725/2004 και της Ευρωπαϊκής Οδηγίας 2005/65 για την ενίσχυση ασφαλειας των πλοιων .

Στις 9/2/2022  ο λιμενάρχης Ανδρου εβγαλε την 01/2022 σχετική απόφαση του και καθόριζε  τα ‘’όρια συνδεσης πλοιου και λιμενικης εγκατάστασης Γαυριου ‘’, χωρις δυστυχώς να προηγηθεί καποια συζήτηση η διαβουλευση με τους φορεις της Ανδρου  .

Μαλιστα η συγκεκριμένη αποφαση του λιμενάρχη , εγινε δεκτη με ‘’ενθουσιασμο ‘’ απο την αντιπολίτευση στην Ανδρο !!!!

Στην συνέχεια το Λιμενικο Ταμειο,οπως οφειλε , ανεθεσε την υπηρεσία εκπόνησης ΣΑΛΕ , σε ιδιωτική πιστοποιημένη εταιρεία ( ΕSA ), επισυνάπτοντας την  αποφαση του λιμενάρχη Ανδρου .

Επειδή υπήρξαν καθυστερήσεις  στη υλοποίηση του ΣΑΛΕ ,για διάφορους λογους ,  επικοινωνήσαμε με την εταιρεία και   διαπιστώσαμε οτι υπάρχουν σοβαρότατα θεματα για να υλοποιηθει το ΣΑΛΕ , συμφωνα με την υπαρχουσα αποφαση του λιμεναρχη Ανδρου.

Μεταξυ των αλλων,την 13/4/2022 ,   μας επισήμανε εγγραφως η εταιρεια ESA   προς το ΔΛΤΤΑ και προς εμενα , τα παρακατω.

Η προταθείσα οριοθέτηση,  του Τομέα «Γαύριο»  από το ΔΛΤ Τήνου-Άνδρου, και εγκριθείσα από το Λιμεναρχείο Άνδρου , δεν είναι η προσήκουσα λειτουργική, για τους παρακάτω λόγους:

  1. Καλύπτει το σύνολο της χερσαίας επιφάνειας του Λιμένα και μέρος του δρόμου πρόσβασης στο κεντρικό κρηπίδωμα
  2. Δεν επιτρέπει την παραβολή πλοίων της ακτοπλοΐας κατά τη διάρκεια ενεργοποίησή του Τομέα «Γαύριο» για την αποεπιβίβαση επιβατών Κρουαζιερόπλοιων.
  3. Δημιουργεί θέματα ασφάλειας λόγω των θέσεων στάθμευσης στο χώρο του Κεντρικού Κρηπιδώματος και κατά μήκος της γραμμής οριοθέτησης Κ-Λ-Μ.
  4. Δεν επιτρέπει τη διάταξη σταθερής ή ακόμη και κινητής περίφραξης ασφαλείας
  5. Απαιτεί αυξημένα μέτρα ασφαλείας και σημαντική δύναμη προσωπικού ασφαλείας (φύλακες), με το όποιο κόστος απαιτεί αυτή η διαδικασία, προκειμένου να καλυφθεί επαρκώς το σύνολο της οριοθετημένης ΧΖΛ. (Χερσαία Ζώνη Λιμένα )
  6. Απαιτεί αυξημένες υποδομές επιτήρησης (CCΤV) λόγω του εύρους της οριοθετημένης ΧΖΛ
  7. Αποκλείει την εξυπηρέτηση πλοίων ακτοπλοΐας που έχουν προτεραιότητα εξυπηρέτησης σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.
  8. Δημιουργεί κυκλοφοριακά προβλήματα στα τουριστικά λεωφορεία διακίνησης των από-επιβιβαζόμενων επιβατών Κρουαζιέρας

      Η ESA κρίνει τελικά απαραίτητο να γίνει   ανάλυση των επιχειρησιακών και λειτουργικών δεδομένων του λιμένα Γαυρίου, από τους εξειδικευμένους Συμβούλους Ασφαλείας ΑΟΑ, προκειμένου, μετά από διεξοδικό έλεγχο των λειτουργικών παραμέτρων και με βάση μια ανάλυση κόστος-οφέλους (costbenefit analysis).

Αντιλαμβάνεστε ολοι , οτι τελικα υπάρχει  αδιέξοδο και η υπόθεση κρουαζιέρα στην Ανδρο εχει ναυαγήσει για τους παραπανω λογους .

Αποφασίσαμε να δοθεί μια εναλλακτική λύση  , σύντομα για να υπάρξει ΣΑΛΕ εντος της ερχομένης καλοκαιρινής περιοδου .

Ζητήσαμε εγγραφως , απο την κα Πρόεδρο  του  ΔΛΤΤΑ , στην επόμενη συνεδρίαση  να φερει για ψηφοφορία   νεα πρόταση μας , με προτεινόμενο λιμανι το Μπατσι  Ανδρου , οπου κατ’αρχην δεν υπάρχουν δρομολόγια επιβατηγών πλοίων και οι εν γενει συνθήκες ισως είναι κατάλληλες για δημιουργία ΣΑΛΕ .

Η νέα πρόταση μας , εγινε καταρχήν δεκτή απο την ESA  με έγγραφο της προς το ΔΛΤΤΑ  .

Αναμένουμε την ψηφοφορια στην  επόμενη συνεδρίαση του ΔΣ του ΔΛΤΤΑ  για να ξεκινησει η νεα προσπάθεια .

Το θεμα κρουαζιέρα στην Ανδρο , εκκρεμεί  μεχρι την εκπόνηση ΣΑΛΕ .

Γιώργος Βαλ. Μαντζώρος

Σύμβουλος Δημάρχου Ανδρου

Μέλος ΔΣ του ΔΛΤΤΑ”

 

 

3 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Εκτός από συντακτικά-ορθογραφικά προβληματικό είναι και άκομψο το σημείωμα του Συμβούλου. Όχι μόνο προσβάλλει τους αναγνώστες με το ύφος και τις απειλές, αλλά και την νοημοσύνη μας, πιστεύοντας ότι θα επιβάλλει την άποψή του γύρω από τις εξελίξεις στο θέμα ¨κρουαζιέρα στην Άνδρο¨.

  2. ΔΥΣΤΥΧΩΣ για μια ακόμη φορά αποδεικνυόμαστε στην Άνδρο “μικρότεροι των περιστάσεων”, και μη ορθά και διεξοδικά προτεοιμασμένοι και διαβουλευόμενοι ευρύτερα χάνουμε τις ευκαιρίες που μας παρουσιάζονται. Ως Μελετητής – Μηχανικός Ανδριώτης, που στο παρελθόν έχω εμπλακεί με τον Σχεδιασμό Σύγχρονων Λιμενικών Υποδομών στην Άνδρο , είτε θεσμικά ως Μηχανικός της ΤΥΔΚ του Επαρχείου, είτε ως Σύμβουλος της Κοινότητας Γαυρίου (το 1992-1994), είτε πολύ αργότερα με δική μου προωτοβουλία για τον Σχεδιασμό – Ιδρυση Υδατοδρομίων (για συγκοινωνία με Υδροπλάνα), είχα προσχεδι΄σσει Νέα Ζώνη Λιμενικών Υπηρεσιών – έξω από την υπάρχουσα γαι την Ακτοπλοΐα, που θα έλυνε ΑΥΤΟΜΑΤΑ το πρόβλημα !! Μόνο που ουδέποτε κανεις με κάλεσε ή όταν εγώ αυτοβούλως ζήτησα να ενημερώσω το Δ.Σ. , με αγνόησαν περιπαικτικά !!! ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ !!

  3. κα ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΥ, ειλικρινά λυπάμαι . Δεν σας θυμάμαι.
    Σας ευχαριστώ που δημοσιεύσατε αυτούσια την επιστολή μου.
    Μενω μακριά απο ανούσιες η γελοίες αντιπαραθέσεις που εχουν πολιτική χροιά .
    Το θέμα της κρουαζιέρας και της εκπόνησης ΣΑΛΕ ,θα επιλυθεί στο μέλλον .
    Εμείς θα κάνουμε το καλύτερο για την Ανδρο.
    Καλό Πάσχα !!!!

Leave a Reply to Andriotis-Architect-Volunteer_Still Conscious Ακύρωση απάντησης

Η andriakipress.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται, ενώ η andriakipress.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.