«THE AEGEAN ISLANDS Your real summer. Like no other» Σε 12 χώρες το διαφημιστικό σποτ της νέας καμπάνιας που υλοποιεί, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου για την τουριστική περίοδο 2020
Αγκαλιάζοντας τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά ενός εκάστου των νησιών της Δωδεκανήσου και των Κυκλάδων, η νέα καμπάνια της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου για την τουριστική περίοδο του 2020, έχει ως βασικό της στόχο να υπενθυμίσει στο διεθνές ταξιδιωτικό κοινό ότι το καλοκαίρι στα νησιά του Αιγαίου είναι το πραγματικό καλοκαίρι και είναι μοναδικό.
Το διαφημιστικό σποτ της νέας καμπάνιας “Your real summer. Like no other”, που ήδη υλοποιεί η Περιφέρεια σε 12 χώρες του εξωτερικού, έρχεται να ενισχύσει το ψηφιακό περιεχόμενο και να τονίσει το βασικό μήνυμα της νέας καμπάνιας. Η νέα ταινία προβάλλει τη μοναδικότητα του νησιώτικου τοπίου, πατάει στην ανάγκη που ενυπάρχει σήμερα, περισσότερο από ποτέ, σε όλο τον κόσμο, αυτή της απόδρασης, και αποδεικνύει με τα πλάνα που συμπυκνώνουν σε 45 δευτερόλεπτα τις ομορφιές των νησιών ότι το πραγματικό ελληνικό καλοκαίρι είναι στα νησιά του Αιγαίου.
Αναλυτικότερα, τo διαφημιστικό σποτ προ(σ)καλεί τον θεατή να σκεφθεί την καλοκαιρινή του απόδραση, όχι αυτή που μπορεί να είναι δίπλα σε μια οποιαδήποτε μουντή, άχρωμη θάλασσα, αλλά εκεί που θα νιώσει το πραγματικό, το αληθινό καλοκαίρι: Εκεί που το καλοκαίρι είναι γεμάτο από μπλε και αγνό άσπρο αλλά ταυτόχρονα και γεμάτο πολυχρωμία. Εκεί που μπορεί να νιώσει την αύρα και τη δροσιά της θάλασσας, εκεί που μπορεί ακόμα και να την γευθεί. Αλλά και να περπατήσει στα χνάρια των σοφών και να σμίξει με τους ντόπιους: Στα νησιά του Αιγαίου. Εκεί θα συναντήσει το αληθινό καλοκαίρι. Και θα είναι μοναδικό.
Ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου, Γιώργος Χατζημάρκος, δήλωσε για το διαφημιστικό σποτ της νέας καμπάνιας: «Στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου τα καταφέραμε καλά στο να αντιμετωπίσουμε το πρώτο κύμα της πανδημίας. Τα καταφέραμε καλά, γιατί δουλέψαμε όλοι μαζί, γιατί ακούσαμε τις συμβουλές των ειδικών και γιατί υπήρξε οργανωμένο σχέδιο. Ένα σχέδιο, που χάρη στη συνεργασία με την κοινωνία, μας ανέδειξε σε έναν ασφαλή προορισμό αλλά και σε ένα προορισμό με καλύτερο, σε σχέση με χθες, υγειονομικό εξοπλισμό ως προς την αντιμετώπιση της πανδημίας και με ένα πολύ καλά εκπαιδευμένο προσωπικό στον Τουριστικό κλάδο πάνω στα υγειονομικά πρωτόκολλα. Με αυτό το σποτ, υπενθυμίζουμε στον κόσμο ότι δεν υπάρχει καλύτερος προορισμός για να αποδράσουν από τα νησιά του Νότιου Αιγαίου, γιατί εδώ θα συναντήσουν το μοναδικό, το πραγματικό, ελληνικό καλοκαίρι», συμπληρώνοντας ακόμα ότι «Όπως και στην πρώτη φάση, έτσι και στη δεύτερη, η επιτυχία θα εξαρτηθεί από όλους εμάς. Από την ατομική και συλλογική μας ευθύνη απέναντι στην τήρηση των μέτρων για τον περιορισμό της διασποράς και από το ζεστό χαμόγελο της νησιώτικης φιλοξενίας».
Το σποτ υλοποιήθηκε από την εταιρεία παραγωγής ICARUS Sports, και βασίστηκε σε concept, κείμενα και story board της Novus Mind Ltd, στο πλαίσιο υφιστάμενων αναθέσεων που έχουν και οι δύο εταιρείες από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου.