Με την προσθήκη ακόμα 26 Δήμων, το myKEPlive καλύπτει περισσότερο από το 50% της επικράτειας μέσα σε οκτώ μήνες λειτουργίας, προσφέροντας σε πολίτες και επιχειρήσεις υπηρεσίες των ΚΕΠ μέσω βιντεοκλήσης.
Ποιος να μας το έλεγε πριν λίγο καιρό που αντί να πηγαίνουμε στα ΚΕΠ φορτωμένοι με έγγραφα θα μπορούσαμε να κάνουμε τις δουλειές μας από τον υπολογιστή κλείνοντας ραντεβού για βιντεοκλήση με το ΚΕΠ που μας ενδιαφέρει! Εξωπραγματικό; Μπορεί! Όμως απόλυτα αληθινό. Ετσι από σήμερα διευρύνεται ακόμη περισσότερο η υπηρεσία εξυπηρέτησης των πολιτών myKEPlive από τα ΚΕΠ χωρίς φυσική παρουσία, αλλά με την πραγματοποίηση βιντεοκλήσης.
Περισσότεροι από το 50% των Δήμων της χώρας έχουν ενταχθεί στο myKEPlive
Στην προσθήκη 26 ακόμα Δήμων στο πρόγραμμα myKEPlive για ραντεβού με βιντεοκλήση προχωρά το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Πρόκειται για τους Δήμους: Αλεξανδρούπολης, Ανατολικής Σάμου, Άνδρου, Άργους Ορεστικού, Αρχανών–Αστερουσίων, Βόρειας Κέρκυρας, Δίου-Ολύμπου, Δυτικής Σάμου, Ήλιδας, Ιητών, Καρπάθου, Καρύστου, Κέας, Κεντρικών Τζουμέρκων, Κερατσινίου–Δραπετσώνας, Κομοτηνής, Μήλου, Μυτιλήνης, Παρανεστίου, Πάργας, Πρέβεζας, Σάμης, Σουλίου, Τροιζηνίας–Μεθάνων, Φλώρινας, Φυλής.
Μέσα σε οκτώ μήνες λειτουργίας, περισσότεροι από το 50% του συνολικού αριθμού των Δήμων της χώρας έχουν ήδη ενταχθεί στο πρόγραμμα. Συγκεκριμένα, υπηρεσίες μέσω βιντεοκλήσης παρέχουν 224 ΚΕΠ σε 177 Δήμους, ενώ συνολικά έχουν πραγματοποιηθεί περισσότερα από 40.000 ραντεβού, τα οποία μεταφράζονται σε αντίστοιχη μείωση των μεταβάσεων για εξυπηρέτηση με φυσική παρουσία μέσα στην περίοδο της πανδημίας.
Από τον Απρίλιο του 2020 έχουν ήδη εκπαιδευτεί για τη λειτουργία της πλατφόρμας 1.072 υπάλληλοι των ΚΕΠ. Στο πλαίσιο του μνημονίου συνεργασίας που υπέγραψε ο Υπουργός Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκος Πιερρακάκης με το Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης (ΕΚΔΔΑ) στο επόμενο διάστημα πρόκειται να πραγματοποιηθούν νέα τριήμερα επιμορφωτικά προγράμματα για την χρήση του myKEPlive από υπάλληλους των ΚΕΠ.
Υπενθυμίζεται ότι μέσω του myKEPlive παρέχονται διαδικασίες υψηλής ζήτησης μέσω των τεσσάρων θεματικών υπηρεσιών:
1) Πληροφόρηση- Αίτηση
2) Υπηρεσίες προς Επιχειρήσεις
3) Εξυπηρέτηση Πολιτών με Αναπηρία
4) Εξυπηρέτηση από το Δήμο σας.
Οι πολίτες εισέρχονται στην πλατφόρμα και ρυθμίζουν το ραντεβού τους χρησιμοποιώντας τους κωδικούς τους στο Taxisnet. Κατά τη χρήση της υπηρεσία δεν αποθηκεύονται τα προσωπικά δεδομένα των πολιτών, ενώ οι τηλεδιασκέψεις με τους υπαλλήλους των ΚΕΠ δεν καταγράφονται.