Είναι γεγονός ότι οι εργαζόμενοι στις δημόσιες υπηρεσίες με τις υποχρεώσεις των πολιτών έναντι του κράτους -και όχι μόνο- γίνονται αποδέκτες της άγνοιας και της αγωνίας των πολιτών, με ό,τι αυτό συνεπάγεται…
Η ευγένεια, η υπομονή και η ψυχραιμία μπορεί να “ανοίξουν” και τις πιο κλειστές πόρτες. Το να συμπεριφέρεται κανείς απρεπώς σε ανθρώπους που πολλές φορές δυσκολεύονται να διαβάσουν τα κακογραμμένα ιδιόχειρα σημειώματα σε μια υπηρεσία είναι μάλλον άκομψο.
Η ένταση και η κούραση είναι δικαιολογημένες. Το πως τις διαχειρίζεται κάποιος κάνει την διαφορά.
Σημείωση: Το σχόλιο αφορά αναγνώστη μας που αγανάκτησε. Παρά ταύτα δεν παρέλειψε να ενημερώσει ότι στην τηλεφωνική του επικοινωνία με την υπηρεσία η εξυπηρέτηση έγινε με μεγάλη ευγένεια και οι πληροφορίες που του παρασχέθηκαν ήταν κατατοπιστικές.