Είναι γεγονός ότι οι εργαζόμενοι στις δημόσιες υπηρεσίες με τις υποχρεώσεις των πολιτών έναντι του κράτους -και όχι μόνο- γίνονται αποδέκτες της άγνοιας και της αγωνίας των πολιτών, με ό,τι αυτό συνεπάγεται…

 

Η ευγένεια "ανοίγει" πόρτες

Η ευγένεια, η υπομονή και η ψυχραιμία μπορεί να “ανοίξουν” και τις πιο κλειστές πόρτες. Το να συμπεριφέρεται κανείς απρεπώς σε ανθρώπους που πολλές φορές δυσκολεύονται να διαβάσουν τα κακογραμμένα ιδιόχειρα σημειώματα σε μια υπηρεσία είναι μάλλον άκομψο.

Η ένταση και η κούραση είναι δικαιολογημένες. Το πως τις διαχειρίζεται κάποιος κάνει την διαφορά.

Σημείωση: Το σχόλιο αφορά αναγνώστη μας που αγανάκτησε. Παρά ταύτα δεν παρέλειψε να ενημερώσει ότι στην τηλεφωνική του επικοινωνία με την υπηρεσία η εξυπηρέτηση έγινε με μεγάλη ευγένεια και οι πληροφορίες που του παρασχέθηκαν ήταν κατατοπιστικές.

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

Η andriakipress.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται, ενώ η andriakipress.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.