Ελλάδα είναι η λέξη! Ένα κρυμμένο νησί μακριά από τα πλήθη με 80 παραλίες και μια νεραϊδοχώρα. “Αυτός – χαμογελάει ο Νίκος Μουστάκας -καθώς καθόμαστε σε μια ηλιόλουστη ταβέρνα δίπλα στην αιγαιοπελαγίτικη θάλασσα δοκιμάζοντας ψητό χταπόδι, φάβα, ντομάτα, τυρί και γαύρο- είναι ο κρυφός μας παράδεισος”
Έτσι ξεκινάει το δημοσίευμά της η Sun σε ένα θέμας της για την Άνδρο, κάνοντας την Επιτροπή Τουρισμού να εκδώσει ένα ακόμη δελτίο τύπου για τις επιτυχίες της.
Το δελτίο
Την Άνδρο, το μυστικό νησί του Αιγαίου με τις αναρίθμητες παραλίες που παραμένει μακριά από την κοσμοσυρροή, συστήνει στους εκατομμύρια αναγνώστες της η δημοφιλής Βρετανική εφημερίδα «The Sun» https://www.thesun.co.uk/travel/19621514/greek-island-andros-fairyland-beaches/. Μέσα από ένα εντυπωσιακό οδοιπορικό, ο εμπνευσμένος ταξιδιωτικός συντάκτης αποκαλεί «νεραϊδοχώρα» το δεύτερο μεγαλύτερο νησί των Κυκλάδων, που αν και μέχρι σήμερα παρέμεινε ένα καλά φυλαγμένο μυστικό, θεωρεί πως με τα νέα δεδομένα στις ταξιδιωτικές συνήθειες σύντομα η Άνδρος θα αποτελεί την επόμενη δημοφιλή στάση για τους ξένους τουρίστες, ακόμη και για τους μήνες εκτός αιχμής. Τα άγρια φυσικά τοπία, οι εντυπωσιακοί φάροι, το απέραντο περιπατητικό δίκτυο, τα ξεχωριστά μοναστήρια, το πηγαίο χαμόγελο των ντόπιων και το πλήθος ανέγγιχτων εξωτικών παραλιών ενισχύουν την αυθεντικότητα της Άνδρου που διατηρείται αναλλοίωτη στο πέρασμα των ετών, σύμφωνα με το εκτενές αφιέρωμα που είναι αποτέλεσμα προγραμματισμένης δημοσιογραφικής αποστολής του Δήμου Άνδρου σε συνεννόηση με το δίκτυο τοπικών επιχειρήσεων CTN Andros και τη στήριξη πολλών επαγγελματιών και της ακτοπλοϊκής εταιρείας Fast Ferries. Στο ίδιο μήκος κύματος εκπέμπουν και οι καθιερωμένοι «Financial Times» που αποθεώνουν τη γαστρονομική παράδοση του Κυκλαδίτικου νησιού https://www.ft.com/content/001a3a42-e0d5-42d6-9202-04af29f5709b, μετά από επίσκεψη δημοσιογράφου με τη στήριξη του Δήμου, του τοπικού δικτύου των επαγγελματιών, επισιτιστικών επιχειρήσεων και της Fast Ferries. Το φρέσκο ψάρι, το άγριο μέλι αλλά και η τάση του «slow food» αναδεικνύονται στο εντυπωσιακό πρόσφατο άρθρο που αποκαλύπτει μία κρυφή διάσταση του προορισμού, τη γαστρονομία στην Άνδρο, η οποία είναι βαθιά «ριζωμένη» στην ιστορία, την κουλτούρα, τη θρησκεία και τις καρδιές των ανθρώπων. Σημειώνεται πως τα μέσα «The Sun» και «Financial» Times συγκαταλέγονται στις δημοφιλέστερες Βρετανικές εφημερίδες με την ιστοσελίδες τους να προσεγγίζουν δεκάδες εκατομμύρια επισκέπτες από όλο τον κόσμο, κάθε μήνα!!!
Κύριε Μουστάκα, σε καμμία περίπτωση δεν θα επιχειρούσα να αμφισβητήσω τα επιτεύγματα σας σχετικά με την Τουριστική προβολή της Άνδρου – Πανευρωπαικά και παγκόσμια – ΑΝ δεν είχα γίνει αποδέκτης ιδιαίτερα αρνητικών σχολίων απο ζευγάρι Ελλήνων με μικρό παιδί που θέλησαν να επισκεφθούν την πλέον διάσημη παραλία του νησιού μας -Της Γρηάς το Πήδημα- Και με βεβαίωσαν οτι η χείριστη κατάσταση και η σταθερότητα του ξύλινου χειρολισθήρα και προστατευτικού ενέχει σοβαρούς και άμεσους κινδύνους ασφαλείας. Επομένως θα σας πρότεινα περιορίζοντας λίγο την Έπαρση των επιτυχών και θετικών δημοσιευμάτων του διεθνούς Τύπου, να διαθέσετε λίγο περισσότερο χρόνο , λίγα χρήματα και με σωστά καταρτισμένα συνεργεία να επισκευάσετε – αντιστηρίξετε την συγκεκριμμένη κατασκευή , καθώς και κάθε άλλη αντίστοιχη θα προκύψει από μια ενδελεχή δική σας επιθεώρηση στο σύνολο των παραλιών του νησιου μας.