Το Μετρό της Αθήνας «ταξιδεύει» στην Άνδρο και προβάλλει δυναμικά τον προορισμό!

Το Μετρό της Αθήνας «ταξιδεύει» στην Άνδρο
Το Μετρό της Αθήνας «ταξιδεύει» στην Άνδρο

​Με εικόνες και εμπειρίες από την Άνδρο είναι γεμάτο το Μετρό της Αθήνας στο πλαίσιο της συστηματικής προσπάθειας προβολής που καταβάλλουν ο Δήμος Άνδρου και η Επιτροπή Τουρισμού. Με 31 αφίσες σε 17 σταθμούς η Άνδρος θα προβληθεί συνολικά για δύο εβδομάδες σε ένα επιλεγμένο κοινό στην ευρύτερη περιοχή της Αττικής που καλύπτει το Μετρό. Έξυπνα slogan όπως «Μακριά, αλλά και τόσο κοντά!», ««Μέσα» σε όλα, αλλά και «έξω καρδιά»!», «Δράση, αλλά και απόδραση!», σύντομα ελκυστικά κείμενα και όμορφες εικόνες «δένουν» κατάλληλα με το ενιαίο κεντρικό σύνθημα «Άνδρος, οι αντιθέσεις μας, το αντίδοτο σας!» για να δώσουν μια «γεύση» από Άνδρο σε χιλιάδες επιβάτες του Μετρό, που φέτος έχουν ανάγκη περισσότερο από ποτέ να αποδράσουν από την καθημερινότητα. Η καμπάνια προσαρμόζεται στο πνεύμα της εποχής, αναδεικνύοντας τα πλεονεκτήματα του προορισμού που απέχει από συνωστισμούς και κοσμοπλημμύρες, βρίσκεται πολύ κοντά στην Αθήνα και προσφέρει ταυτόχρονα τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα από πλήθος παραλιών και πολλών ποιοτικών επιλογών και δραστηριοτήτων.

Σημειώνεται πως η προβολή στο Μετρό έρχεται να διαδεχτεί τα πρόσφατα πλούσια αφιερώματα στο CNN.gr μετά από προγραμματισμένο δημοσιογραφικό ταξίδι της Επιτροπής Τουρισμού, την πρωτοβουλία για την αξιοποίηση της είδησης για τη διάκριση στην εφημερίδα Sunday Times που απέφερε δεκάδες δημοσιεύματα, αναφορές αλλά και ρεπορτάζ σε κορυφαία Ελληνικά ΜΜΕ (όπως για παράδειγμα Καθημερινή, Ελεύθερος Τύπος, Πρώτο Θέμα, In.gr, Newsit.gr, Newsbomb.gr. Newsbeast.gr, Thetoc.gr, Ναυτεμπορική, Lifo, Athens Voice, Zougla.gr, Star.gr, Skai.gr, Enikos.gr, Esquire, και άλλα πολλά), καθώς και τις επισκέψεις τηλεοπτικών συνεργείων για προβολή στις δημοφιλείς ψυχαγωγικές τηλεοπτικές εκπομπές, «Ελένη» στον τηλεοπτικό σταθμό ALPHA και «Έλα Χαμογέλα» στο OPEN που οργάνωσε η Επιτροπή.

«Για τη νέα Επιτροπή Τουρισμού, ο δρόμος της Τουριστικής προβολής έχει μία μόνο κατεύθυνση και λέγεται υλοποίηση στοχευμένων δράσεων. Στο ίδιο πνεύμα θα συνεχίσουμε με βάση τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουμε και προσαρμόζοντας όσο το δυνατόν καλύτερα το πρόγραμμα προβολής στις φετινές συνθήκες που δυστυχώς δεν είναι ευνοϊκές λόγω της νέας κατάστασης», τονίζει σχετικά με το σκεπτικό πίσω από τις ενέργειες προβολής, ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού του Δήμου Άνδρου, κ. Νίκος Μουστάκας.

Δ.Τ. Δήμου Άνδρου ​Άνδρος, 14 Ιουλίου 2020

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

Η andriakipress.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται, ενώ η andriakipress.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.