Από την βρετανική αγορά, στην ισραηλινή, στη γερμανική, στην ιταλική, την ελληνική και τώρα την ρουμανική η Επιτροπή Τουρισμού στοχεύει στην ανάδειξη της Άνδρου σε συνεργασία με τα κατά τόπους γραφεία του ΕΟΤ, φορείς και ιδιώτες δίνοντας έμφαση στην φυσιολατρική, πολιτιστική, γαστρονομική και όχι μόνο, ταυτότητα του νησιού.
Συνεχίζεται το «μπαράζ» ενεργειών προβολής της Άνδρου. Με το «βλέμμα» στραμμένο και σε ανερχόμενες ταξιδιωτικές αγορές, συνδιοργανώθηκε δημοσιογραφικό ταξίδι από το Γραφείο ΕΟΤ Ρουμανίας, την Επιτροπή Τουρισμού του Δήμου Άνδρου και το δίκτυο τοπικών επιχειρήσεων CTN Andros.
Το δελτίο τύπου
Το διάστημα 20-23 Ιουνίου, τηλεοπτικό συνεργείο της εκπομπής «Cap Compas» φιλοξενήθηκε στο δεύτερο μεγαλύτερο νησί των Κυκλάδων. Η εκπομπή Cap Compas είναι η παλαιότερη και πιο καθιερωμένη ταξιδιωτική εκπομπή της Ρουμάνικης τηλεόρασης, καλύπτει προορισμούς από όλο τον κόσμο και δίνει έμφαση σε θέματα ιστορίας, πολιτισμού, κουλτούρας, παράδοσης, γαστρονομίας και αυθεντικότητας. Η κάθε νέα εκπομπή Cap Compas κάνει πρεμιέρα στο 2ο κανάλι της κρατικής τηλεόρασης της Ρουμανίας (TVR2) και μετά την πρώτη προβολή επαναπροβάλλεται και στα υπόλοιπα κανάλια του δικτύου σε Ρουμανία (Εθνικά και Τοπικά) αλλά και Μολδαβία(TVR1, TVR HD, TVR International, TVR Moldavia, TVR Cluj, TVR Iasi, TVR Craiova, TVR Timisoara, TVR Mures). Εκτιμάται πως σε μια περίοδο 3 μηνών η κάθε εκπομπή προβάλλεται δεκάδες φορές. Οι συντελεστές της εκπομπής είχαν την ευκαιρία να συλλέξουν εύρος πληροφοριών και σημαντικό οπτικοακουστικό υλικό σχετικά με τους γραφικούς οικισμούς, τις εκκλησίες, τα μοναστήρια, το φυσικό κάλλος τις παραλίες, τη γαστρονομία και τις δραστηριότητες στο νησί.
Ο Δήμος Άνδρου ευχαριστεί το δίκτυο CTN Andros και όλους τους επαγγελματίες που για ακόμη μια φορά στάθηκαν αρωγοί των προσπαθειών προβολής του προορισμού. Σημειώνεται πως η ιστορία, ο πολιτισμός και η αρχιτεκτονική του νησιού προβάλλονται όλο αυτό το διάστημα σε εκατομμύρια τηλεθεατές σε Ευρώπη και Αμερική μέσα από 3 επεισόδια διάρκειας 26 λεπτών το καθένα στη σειρά ταξιδιωτικών ντοκιμαντέρ 4k Heritage TV που ειδικεύεται αποκλειστικά στον ιστορικό και πολιτιστικό τουρισμό. Ταυτόχρονα, συνεχίζεται η καμπάνια στην Ελληνική αγορά στους σταθμούς του Μετρό και τις «πλάτες» αστικών λεωφορείων σε αξιόλογες περιοχές της Αττικής. Αξίζει να σημειωθεί πως τις παραπάνω πρωτοβουλίες του Δήμου συνεχίζουν να προβάλλουν στο Ελληνικό ταξιδιωτικό κοινό δεκάδες δημοφιλή και έγκυρα ΜΜΕ τοπικής και πανελλαδικής εμβέλειας.