Σε μια έκτακτη ραδιοφωνική εκπομπή την Δευτέρα 22 Ιουνίου, δύο μόλις ημέρες πριν εκπνεύση η προθεσμία για την δημόσια διαβούλευση του υπουργείου Περιβάλλοντος που αφορά στις ΑΠΕ ο δήμαρχος Άνδρου Θεοδόσης Σουσούδης απευθύνθηκε στους Ανδριώτες προκειμένου να ενημερωθούν για μια ακόμη φορά για τους κινδύνους που ελλοχεύουν και μίλησε με την Μαριάννα Φωτοπούλου / Ανδριακή Εφημερίδα andriakipress.gr στο ραδιόφωνο του Asteras 92, στην εκπομπή “Μουσικές Καλημέρες” του Μιχάλη Αστρά.
Ο κ. Σουσούδης ενημέρωσε για την κατάσταση ως έχει αυτή την στιγμή.
Επεσήμανε τον πραγματικό κίνδυνο να γίνει η Άνδρος μπαταρία
Απηύθηνε έκκληση στους Ανδριώτες να σηκωθούν από τον καναπέ
Ο καλύτερος όμως τρόπος να αποκτείστε δική σας άποψη είναι να ακούστε τη συνέντευξη.



















