Στο ART TV φιλοξενήθηκε ο δήμαρχος Άνδρου Θ. Σουσούδης και μίλησε για την Άνδρο και τα θέματα της.

Στη χθεσινή μου παρουσία στην τηλεόραση, στην εκπομπή «Χωρίς Χρώμα» του ART TV με τον Γιώργο Βαθιώτη, είχα την ευκαιρία να μιλήσω για τις ομορφιές, τον φυσικό πλούτο και τον πολιτισμό της Άνδρου μας, αλλά κυρίως για τη μεγάλη απειλή που αντιμετωπίζουμε.
■​Το νέο χωροταξικό των ΑΠΕ αφήνει το νησί μας απροστάτευτο στη λαίλαπα των βιομηχανικών εγκαταστάσεων των ανεμογεννητριών.
■Η θέση μας, ξεκάθαρη και αδιαπραγμάτευτη:
■Καμία ανεμογεννήτρια!
■Η Άνδρος έχει ξεπεράσει κάθε όριο φέρουσας ικανότητας.
Δείτε στο βίντεο που ακολουθεί το απόσπασμα από την εκπομπή.
 
 

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

Η andriakipress.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται, ενώ η andriakipress.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.