Τη νέα στρατηγική της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου στον τουρισμό, με έμφαση στην εξωστρέφεια, την ανανέωση της εικόνας των νησιών μας και την αξιοποίηση των πόρων του ΕΣΠΑ, παρουσίασε σε συνέντευξη Τύπου στην 28η PHILOXENIA στη Θεσσαλονίκη, η αρμόδια αντιπεριφερειάρχης Λίτσα Φτακλάκη, η οποία έδωσε στη δημοσιότητα και το νέο τουριστικό λογότυπο της Περιφέρειας.
Στην παρουσίασή της η κ. Φτακλάκη χαρακτήρισε μεγάλη πρόκληση την ανάδειξη όλων των νησιών της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, χωρίς όμως να υπάρξει «ομογενοποίηση» του προορισμού, καθώς κάθε νησί έχει τη δική του ταυτότητα και τα δικά του συγκριτικά πλεονεκτήματα. Γι’ αυτό και στρατηγικά η Περιφέρεια επέλεξε να δημιουργήσει ένα brand ως γεωγραφικού προορισμού, που είναι τα νησιά του Αιγαίου, με μότο το «Απέραντο γαλάζιο» που είναι το σήμα κατατεθέν του Αιγαίου.