Τη νέα στρατηγική της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου στον τουρισμό, με έμφαση στην εξωστρέφεια, την ανανέωση της εικόνας  των νησιών μας  και την αξιοποίηση των πόρων του ΕΣΠΑ, παρουσίασε σε συνέντευξη Τύπου στην 28η PHILOXENIA   στη Θεσσαλονίκη, η αρμόδια αντιπεριφερειάρχης Λίτσα Φτακλάκη, η οποία έδωσε στη δημοσιότητα και το νέο τουριστικό λογότυπο της Περιφέρειας.

Στην παρουσίασή της η κ. Φτακλάκη χαρακτήρισε μεγάλη πρόκληση την ανάδειξη όλων των νησιών της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου,  χωρίς όμως να υπάρξει «ομογενοποίηση» του προορισμού,  καθώς κάθε νησί έχει τη δική του ταυτότητα και τα δικά του συγκριτικά πλεονεκτήματα. Γι’ αυτό και στρατηγικά η Περιφέρεια επέλεξε να δημιουργήσει ένα brand ως γεωγραφικού προορισμού, που είναι τα νησιά του Αιγαίου, με μότο το «Απέραντο γαλάζιο» που είναι το σήμα κατατεθέν του Αιγαίου.

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

Η andriakipress.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται, ενώ η andriakipress.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.