“To CTN Andros, μια πρωτοπόρα σύμπραξη επιχειρηματιών στο νησί της Άνδρου που δραστηριοποιούνται στον τουριστικό κλάδο με στόχο την από κοινού προώθηση και προβολή του κυκλαδίτικου προορισμού, έκλεισε τους πρώτους 20 μήνες λειτουργίας του. Κινητήριος δύναμη της σειράς δράσεων που υλοποιήθηκαν στο διάστημα αυτό αποτελούν τα 55 μέλη του δικτύου (ξενοδοχεία, εστιατόρια, καφέ & ζαχαροπλαστεία, beach bars, ταξιδιωτικά γραφεία, γραφεία ενοικίασης αυτοκίνητων, εταιρείες δραστηριοτήτων) σε μια σπάνια για τα ελληνικά δεδομένα ιδιωτικής πρωτοβουλίας οργανωμένη προσπάθεια προώθησης ενός προορισμού. Οι δράσεις του δικτύου επεκτείνονται σε πολλαπλά επίπεδα και καλύπτουν τα αρχικά στάδια υλοποίησης του στρατηγικού πλάνου που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με εξειδικευμένους τεχνικούς συμβούλους και αποτελούνταν από 3 πυλώνες.

Α) Την ενίσχυση του ψηφιακού αποτυπώματος της Άνδρου:

    • πλέον αποτελούν και τον μεγαλύτερο πόλο έλξης για το κοινό.Μέσα από τη δημιουργία της ιστοσελίδας andros.travel που αποτελεί το σημείο επαφής του CTN ANDROS με όλο τον κόσμο και προσφέρει μια πλήρη εικόνα του νησιού αλλά και των επιχειρήσεων μελών του δικτύου. Στο διαδικτυακό αυτό ‘σπίτι’ μπορεί κανείς να ανακαλύψει και να εξερευνήσει όλες τις πτυχές του χαρακτήρα της, σε επίπεδο πολιτισμού, παράδοσης, διασκέδασης, διαμονής, γαστρονομίας, δραστηριοτήτων και χαλάρωσης. Η ‘φρέσκια’ ματιά και ταυτότητα του CTN ANDROS είναι εμφανής και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με σελίδες σε Facebook και Instagram, τα οποία πλέον αποτελούν και τον μεγαλύτερο πόλο έλξης για το κοινό.
    • Μεγάλη επιτυχία επίσης αποτέλεσε και η συνεργασία με την ομάδα των Greek Instagramers Events, μέσα από την οποία οργανώθηκε μία φωτογραφική τριήμερη εξόρμηση 120 φωτογράφων στην Άνδρο, καθώς και Έκθεση Φωτογραφίας. Η δημοσιότητα και προβολή του νησιού ξεπέρασε κάθε προσδοκία, με την Άνδρο να γίνεται viral με χιλιάδες φωτογραφίες να δημοσιεύονται και αναδημοσιεύονται σε σημαντικά μέσα, έντυπα και ηλεκτρονικά, της Ελλάδας και του εξωτερικού, καθώς και σε δεκάδες λογαριασμούς μέσων κοινωνικής δικτύωσης, φωτογράφων, δημοσιογράφων και bloggers. Η επιτυχία της διοργάνωσης και η υψηλή δημοσιότητα και ανταπόκριση του κόσμου οδήγησε και στην απόφαση για μεταφορά της Φωτογραφικής Έκθεσης το Νοέμβριο στην Αθήνα καθώς και στην Θεσσαλονίκη 9-11 Νοεμβρίου στα πλαίσια της 34ης Philoxenia Διεθνής Έκθεση Τουρισμού.

    Β) Το άνοιγμα νέων αγορών και την ενίσχυση υπαρχουσών μέσω στήριξης ταξιδιών εξοικείωσης και press trips:

    • Πρωταρχική επιτυχία αποτέλεσε το ‘άνοιγμα’ στην αγορά του Ισραήλ, μέσω συμφωνίας με τη σελίδα WWW.GREECE-ISLANDS.CO.IL με σκοπό την προβολή και προώθηση της Άνδρου στο κοινό της χώρας, το οποίο δείχνει ιδιαίτερη προτίμηση σε προορισμούς που συνδυάζουν φύση και δραστηριότητες. Η συγκεκριμένη ιστοσελίδα αποτελεί για το Ισραηλινό κοινό, μία από τις πιο δημοφιλείς πηγές σχετικά με ελληνικούς προορισμούς και δέχεται μεγάλη επισκεψιμότητα.
    • Σε συνεργασία με το Δήμο Άνδρου, τα κατά τόπους γραφεία του ΕΟΤ στο εξωτερικό και τη MARKETING GREECE το δίκτυο στήριξε μέσω παροχής φιλοξενίας, διατροφής και δραστηριοτήτων, 8 press trips δημοσιογράφων από σημαντικά μέσα και bloggers με πολύ μεγάλη αναγνωρισιμότητα, από την Ελλάδα και χώρες του εξωτερικού όπως την Αγγλία, τη Γερμανία, την Ιταλία, τη Γαλλία, την Ολλανδία, την Σερβία και την Ινδία.

    Γ) Την στήριξη δράσεων και εκδηλώσεων:

    Σημαντικές συνεργασίες που είχαν ιδιαίτερο όφελος για την Άνδρο και την επίτευξη των στόχων ανάδειξής της σε Ελλάδα και εξωτερικό, πραγματοποιήθηκαν με την οργάνωση ΦΙΛΠΑ, μέσα από την οποία η Άνδρος φιλοξένησε, για πρώτη φορά, το Εαρινό Ράλλυ 2018. Οι τοπικές ενέργειες βεβαίως χρήζουν μεγάλης σημασίας για την οικογένεια του CTN ANDROS, το οποίο στήριξε φεστιβάλ και διοργανώσεις όπως το Andros Trail Race για τις χρονιές 2017 και 2018 καθώς και την διοργάνωση του Andros Foot Festival.

    Η πορεία του δικτύου σε 20 μήνες δείχνει ότι το τουριστικό προϊόν της Άνδρου αναδεικνύεται με τον καλύτερο τρόπο και ότι η οργανωμένη συλλογική προσπάθεια έχει θετικά αποτελέσματα και οφέλη στην ανάπτυξη του τόπου. Φιλοδοξία όλων των μελών είναι η ακόμη καλύτερη προώθηση και νέες δράσεις ενόψει της νέας σεζόν το 2019″.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.