Σε μια εποχή που η εμπιστοσύνη στο κράτος, τους θεσμούς και την πολιτική κλονίζεται, το έργο όσων υπηρετούμε τέτοιες αξίες, δυσκολεύει. Ως πολίτες, έχουμε αρκετούς λόγους να είμαστε δύσπιστοι απέναντι σε κάθε μορφής ενασχόληση με τα κοινά. Έχουμε όμως και την ευθύνη να προσπαθήσουμε να διορθώσουμε όσα δεν μας αρέσουν. Όσα δεν υπηρετούν την πατρίδα μας και την κοινωνία. Γιατί η πολιτική είναι πρωτίστως κοινωνική υπηρεσία. Η πολιτική όπως πρέπει να είναι. Συνεργατική, συναινετική, ανιδιοτελής και προοδευτική, ανεξάρτητη σκοπιμοτήτων και ξεπερασμένων νοοτροπιών. Πάνω από κόμματα και χρώματα. Για τον τόπο μας. Με αυτή τη φιλοσοφία, με πολλή ενέργεια, με εμπειρία και με ενθουσιασμό, θέτω στην κρίση σας την υποψηφιότητά μου για την θέση της Περιφερειακής Συμβούλου, για την Άνδρο μας, με τον συνδυασμό «Μπροστά το Νότιο Αιγαίο», του άξιου Περιφερειάρχη μας, Γιώργου Χατζημάρκου. Είχα στη διάθεσή μου μόλις ένα (1) μήνα για να παρουσιάσω το όραμα που έχω για το νησί μας, αλλά θα αξιοποιήσω την μακρά εμπειρία που διαθέτω ως επαγγελματίας, ως εργαζόμενη γυναίκα, ως μητέρα και ως στέλεχος της Αυτοδιοίκησης, για να ξεπεράσω τις προσδοκίες σας, τιμώντας την ψήφο σας.

Παραμένω δίπλα σας, όπως όλα αυτά τα χρόνια και όπως θα έχουμε την ευκαιρία να συζητήσουμε, πολύ περισσότερο, μετά τις εκλογές.

Μπροστά η Άνδρος! Μπροστά το Νότιο Αιγαίο!

 

 

 

Μαρία Λοτσάρη www.marialotsari.gr 

Υποψήφια Περιφερειακή Σύμβουλος Νοτίου Αιγαίου (Π.Ε. Άνδρου)

«Μπροστά το Νότιο Αιγαίο» – Γιώργος Χατζημάρκος

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

Η andriakipress.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται, ενώ η andriakipress.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.