Εάν η “Δημιουργία είναι ο καλύτερος τρόπος να απολαμβάνεις την ζωή” τότε σίγουρα ο καθηγητής του Πανεπιστημίου Πατρών Δρ. Σοφοκλής Μακρίδης – Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος – έχει βρει το δρόμο της ζωής, αφού με την δική του προτροπή εμπνέει τα παιδιά στην Δημιουργία και τις νέες τεχνολογίες. Λίγο αργότερα και στην Άνδρο. 

STEM – (Science, Technology, Engineering, Mathematics)

Φίλιππος Καββαδίας
Δρ. Σοφοκλής Μακρίδης

 

 

 

 

 

 

 

 

Από τον Οκτώβριο του 2018 το υδρογόνο άρχισε έντονα να προβάλλεται τόσο στα ηλεκτρονικά μέσα στην Αθήνα όσο και στα σχολεία από την ομάδα του Καθηγητή Σοφοκλή Μακρίδη – Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος , Πανεπιστήμιο Πατρών.  

 

http://lykeiovagion.blogspot.com/2018/10/blog-post_23.html.

 

 

Οι Τεχνολογίες Υδρογόνου (παραγωγή, αποθήκευση, χρήση) είναι πλέον ώριμη τεχνολογία τόσο σε ακαδημαϊκό όσο και σε τεχνολογικό επίπεδο από μικρές σε μεγάλες εφαρμογές (πρατήρια υδρογόνου). Είναι μια τεχνολογία που ευρέως γίνεται η αιχμή στην απολιγνιτοποίηση μέσω του Green Deal αλλά και του Blue Development με στόχο την μελλοντική επίτευξη των μηδενικών αέριων ρύπων σε κάθε κοινωνική δομή.

 

Οι νέοι διψούν να μάθουν για αυτό το καύσιμο όπως διαπίστωσε ο κος Μακρίδης από το 2018 που ξεκίνησε ομιλίες σε περιφερειακά σχολεία της γενέτειράς του.

 

Καιρός λοιπόν να πάει και το Πανεπιστήμιο… Σχολείο!!!

Ένας μαθητής γυμνασίου, στη Θήβα, ο κος Φίλιππος Καββαδίας, έδειξε το ενδιαφέρον του στο υδρογόνο και ξεκίνησε τα πειράματά του ενώ όταν διαπίστωσε πόσο κοστίζει στην Αγγλία μια μικρή συσκευή ηλεκτρόλυσης για εργαστήριο SΤEM σχολείου (~100 ευρώ), αναφέρει… μα εγώ το έκανα με 3 ευρώ χρησιμοποιώντας αλουμινόχαρτο και κεζάπ (αραιό διάλυμα υδροχλωρικού οξέως).

Σε συζήτηση που είχε ο Φίλιππος  με τον κο Μακρίδη που έχει ενεργοποιηθεί ως προς την ενημέρωση πάνω σε Τεχνολογίες Υδρογόνου ρώτησε φυσιολογικά ο ώριμος μαθητής: ‘Γιατί να μην κάνουμε πειράματα στο σχολείο σε αυτές τις τεχνολογίες;’ Και φυσικά η απάντηση είναι ξεκάθαρη: ‘Θα γίνει άμεσα’.

Έχει υποβληθεί πρόταση ΕΛΙΔΕΚ ενημέρωσης της Κοινωνίας και υποβάλλει στο ενεργό call για τα μέλη ΔΕΠ σε συνεργασία με σχολεία και με ενεργή συμμετοχή των μαθητών όπως είναι και ο νεότερος μικρός εφευρέτης μαθητής κος Καββαδίας, πρόταση σε ‘Υδρογόνο και STEM’.

Ένα εργαστήριο έχει κάνει το σπίτι του ο Φίλιππος που όπως φαίνεται στη φωτογραφία – λάτρης του ηλεκτρισμού – η εντροπία είναι στα ύψη. Έτσι όμως πρέπει για ένα νέο με αναζητήσεις…

Η αναζήτηση δίνει απαντήσεις στο ότι έχουμε μείνει λίγο πίσω ως εκπαιδευτικό σύστημα όταν δεν μπορούμε να καλλιεργήσουμε τις ικανότητες και τις επιστημονικές αναζητήσεις των παιδιών.

Μετά το Πάσχα, – ήταν η αρχική πρόθεση αλλά λόγω κορωνοϊού η ημερομηνία μετατίθεται και θα γνωστοποιηθεί εγκαίρως-  ο μικρός εφευρέτης μαζί με άλλους μαθητές θα συμμετάσχει στο συνέδριο που θα γίνει στην Άνδρο από την Πρόεδρο και Καθηγήτρια του Τμήματος Μηχανικών Περιβάλλοντος κα Παναγιώτα Μιχαλακάκου και τον Αν. Καθ. κο Σοφοκλή Μακρίδη σε Υλικά, Τεχνολογίες Υδρογόνου και Εξοικονόμηση Ενέργειας σε Κτίρια και θα εκθέσουν το μαθητικό επιστημονικό τους προφίλ.

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

Η andriakipress.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται, ενώ η andriakipress.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.