Συνεχίζεται η έκθεση του Μ. Καραΐσκου στην dlgallery στον Πειραιά
Παράδεισος, Paradiso, λάδι σε γιούτα, 105 X 150cm

“Έπεσα” στην έκθεση του Μ. Καραΐσκου σε μια ανάρτηση στον προσωπικό της λογαριασμό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της Ειρήνης Τατάκη. Πόσο συναίσθημα μπορεί να κρύβει ένα γεωμετρικό σχέδιο, πώς διαθλάται το φως μέσα από το γκρίζο, πόση τρυφερότητα κλείνουν οι λιτές γραμμές, ποιά προοπτική ανοίγει δρόμους μεταφυσικής αναζήτησης; 

Συνεχίζεται η έκθεση του Μ. Καραΐσκου στην dlgallery στον Πειραιά
Μεταμόρφωση,Metamorphosis, μελάνι και τέμπερα σε χαρτί, 65 X 103cm, low res.

Η έκθεση την επιμέλεια της οποίας έχει ο Δρ. Αντρέας Ιωαννίδης, Καθηγητής Ιστορίας και Θεωρίας της Τέχνης στην Α.Σ.Κ.Τ, εγκαινιάστηκε στις 29 Μαΐου στην dlgallery στον Πειραιά συνεχίζεται μέχρι 17 Ιουλίου 2021.

Αξίζει να την επισκεφθεί κανείς. 

ΜΦΜ

Ωράριο λειτουργίας: Πέμπτη 12:00 – 20:00, Παρασκευή 12:00 – 20:00, Σάββατο 12:00 – 16:00. Η είσοδος στην έκθεση είναι ελεύθερη για το κοινό.

“Προϊόντα μιας εξαιρετικά χρονοβόρας και ακριβούς χειρονακτικής εργασίας, τα έργα του Μιχάλη Καραΐσκου δεν αναλώνονται στον εντυπωσιασμό ενός αποτελέσματος που -ακριβώς λόγω της γεωμετρικής αυστηρότητας- προσομοιάζει με ψηφιακή επεξεργασία. Πολύ περισσότερο, η πρόσληψη τους, καταφέρνει και αναδεικνύει την φιλοδοξία προς μια «ποιητική» (με και δίχως εισαγωγικά) του φωτός.

Συνεχίζεται η έκθεση του Μ. Καραΐσκου στην dlgallery στον Πειραιά
Μετάβαση σε Μπλέ, Turning Blue, κλωστές, καμβάς, 90 Χ 90cm, low res.

Καταλυτικό στην παραπάνω εξίσωση αποτελεί η αφανής διαδικασία της εικαστικής παραγωγής του Καραΐσκου, δηλαδή η επίμονη σπουδή εκ του φυσικού, η οποία τροφοδοτεί το απόλυτα αφηρημένο αποτέλεσμα των παρουσιαζόμενων έργων, ταυτόχρονα με πραγματιστικά και στοχαστικά ζητήματα ζωγραφικής.

Συνεχίζεται η έκθεση του Μ. Καραΐσκου στην dlgallery στον Πειραιά
Ακτινοβόλο Σημείο (III), Radiant (III) μελάνι σε χαρτί, 68 X 68cm, low res.

Η διαπραγμάτευση των έργων διανθίζεται από την επιλεκτική χρήση του χρώματος, την εναλλαγή μεγεθών επιφάνειας, την συνύπαρξη καμβά και χαρτιού, αλλά και την εισαγωγή υλικών (όπως η κλωστή) που δεν εντάσσονται στο οπλοστάσιο της ζωγραφικής, αλλά λειτουργούν στην υπηρεσία της. 

Ξένια Μαρλίτση Εικαστικός, MSc Θεωρία και Ιστορία Τέχνης”

 

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

Η andriakipress.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται, ενώ η andriakipress.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.