Πλήθος κόσμου παραβρέθηκε στα εγκαίνια της αναδρομικής έκθεσης για τον Αλέκο Φασιανό στο Τέχνης Φυλακτήριον της Μονής Παναχράντου χθες Σάββατο 27 Ιουνίου 2026.
Φιλότεχνοι και φίλοι της Aδελφότητας της Ι.Μονής θαύμασαν τα έργα του ζωγράφου και την παρουσίασή τους όπως την επιμελήθηκε ο Χρήστος Κεχαγιόγλου. Παρών ήταν και ο συλλέκτης Χρήστος Μοσχανδρέου. Παραβρέθηκαν οι δήμαρχοι Αθηναίων και Άνδρου κ.κ. Δούκας και Σουσούδης, ο βουλευτής Κυκλάδων κ. Φίλιππος Φόρτωμας, η εντεταλμένη σύμβουλος του Δήμου για θέματα Πολιτισμού κ. Ρίτσα Στεφανου, οι δημοσιογράφοι Γιάννης Βαθυάς και Βαγγέλης Παπαδημητρίου, δημοτικοί σύμβουλοι, εκπρόσωποι των τοπικών αρχών, σωμάτων ασφαλείας, συλλόγων κ.α.

























































