Ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου, Γιώργος Χατζημάρκος, εγκαινίασε τις πτήσεις της Cycladic, της πρώτης ελληνικής ενδο-νησιωτικής αερογραμμής που συνδέει τα νησιά του Αιγαίου. 

Το ελληνικό project “Cycladic”, η πρώτη ενδο-νησιωτική αερογραμμή της χώρας, πραγματοποίησε το παρθενικό της δρομολόγιο πάνω από το Αιγαίο με επιβάτες τον Περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου, Γιώργο Χατζημάρκο και συνεργάτες του, σηματοδοτώντας μια νέα εποχή για τις μετακινήσεις των μονίμων κατοίκων των νησιών του Αιγαίου.

lCycladic, η πρώτη ελληνική ενδο-νησιωτική αερογραμμή Cycladic, η πρώτη ελληνική ενδο-νησιωτική αερογραμμή

Με πυξίδα ένα μοναδικό όραμα
Συνδυάζοντας την τεχνογνωσία με την αγάπη για τα ελληνικά νησιά και το ταξίδι, το όραμα της ιδρυτικής ομάδας της Cycladic έχει πρωταρχικό στόχο την αύξηση των συνδέσεων των ελληνικών νησιών εύκολα και άμεσα καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου για τη διευκόλυνση των μονίμων κατοίκων. Παράλληλα η νεοσύστατη αεροπορική διασύνδεση, δημιουργεί και ένα μοναδικό τουριστικό προϊόν που επαναπροσδιορίζει την έννοια του island-hopping στην Ελλάδα.

Η Cycladic με συχνές, γρήγορες και άνετες πτήσεις έρχεται να δώσει λύση στις ανάγκες των κατοίκων του Αιγαίου για εύκολες μετακινήσεις μεταξύ των νησιών δώδεκα μήνες τον χρόνο. Παράλληλα μυεί τους επιβάτες σε μια νέα ταξιδιωτική εμπειρία στο Αιγαίο, προσφέροντας και τη δυνατότητα πτήσεων charter για μεγαλύτερη αυτονομία. Το αρχικό point to point δίκτυο της Cycladic συνδέει απευθείας Σαντορίνη, Πάρο, Μύκονο, Σύρο, Κρήτη (Χανιά και Ηράκλειο) και Ρόδο με πτήσεις διάρκειας από 20’ έως 1 ώρα και 20’ (αναλόγως προορισμού), ενώ από το καλοκαίρι στους προορισμούς θα προστεθεί και η Μήλος. Οι πτήσεις θα πραγματοποιούνται και τους χειμερινούς μήνες. Ο Operator του Cycladic Project είναι η Ιfly S.A., η μεγαλύτερη Ελληνική εταιρεία διαχείρισης ιδιωτικών αεροσκαφών και ελικοπτέρων

Cycladic, η πρώτη ελληνική ενδο-νησιωτική αερογραμμή

Υπερσύγχρονος και φιλικός προς το περιβάλλον στόλος
Ο στόλος της αποτελείται από 3 καινούργια μονοκινητήρια high wing turboprop Cessna Grand Caravan 208BEX που παρέχουν μια αξέχαστη εμπειρία πτήσης. Τα νέα αυτά  πετούν σε χαμηλότερα υψόμετρα από τα συνήθη και διαθέτουν μεγάλα παράθυρα που παράλληλα με το άπλετο φυσικό φως χαρίζουν στους επιβάτες ξεχωριστές εικόνες του Αιγαίου. Με σεβασμό στη φύση και προτεραιότητα την αειφορία, τα αεροσκάφη της Cycladic είναι τελευταίας τεχνολογίας, με υψηλές περιβαλλοντικές προδιαγραφές και συντηρούνται βάσει των σημαντικότερων διεθνών προτύπων, εξασφαλίζοντας χαμηλότερο αποτύπωμα άνθρακα για τη μη επιβάρυνση του πλανήτη.

Ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου, Γιώργος Χατζημάρκος, σημείωσε: “Η Cycladic ενισχύει τη διασύνδεση των νησιών του Αιγαίου με άμεσο και αποτελεσματικό τρόπο, διευκολύνοντας τις μετακινήσεις των κατοίκων της Περιφέρειάς μας και προσφέροντας λύσεις σε σημαντικές ανάγκες τους. Χαίρομαι ιδιαίτερα που τόσο ο ίδιος όσο και οι συνεργάτες μου ζήσαμε αυτή τη μοναδική εμπειρία και μπορώ να διαβεβαιώσω τη χρησιμότητα και τη σημασία της για όλους όσοι ζούμε στα νησιά. Είμαι σίγουρος ότι θα βοηθήσει στην ανάπτυξη ενός νέου μοντέλου island-hopping για τον ελληνικό τουρισμό, ενώ συγχρόνως θα συνδράμει στη λύση πολλών λειτουργικών ζητημάτων των μετακινήσεων μεταξύ των νησιών”.

Cycladic, η πρώτη ελληνική ενδο-νησιωτική αερογραμμή

O Ανδρέας Σωτηρόπουλος της Cycladic, δήλωσε: “Είμαστε πολύ χαρούμενοι που συστήνουμε τη Cycladic, η οποία έρχεται να καλύψει το κενό στις μετακινήσεις των κατοίκων του Αιγαίου μεταξύ των νησιών, αλλά και να αποτελέσει τον ιδανικό συνταξιδιώτη του σύγχρονου επιβάτη που αναζητά έναν ισορροπημένο συνδυασμό εμπειρίας, ευελιξίας και ευκολίας. Στόχος μας δεν είναι απλώς η πιο εύκολη πρόσβαση για τον εποχικό ταξιδιώτη αλλά η ουσιαστική διευκόλυνση του Έλληνα νησιώτη. Στηρίζουμε τον προορισμό και ενισχύουμε την καθημερινότητα των κατοίκων, στοχεύοντας στη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη”.

4 ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΠΑΝΗΓΥΡΙΖΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΝΔΡΙΩΤΕΣ; ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΠΑΝΗΓΥΡΙΖΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΝΔΡΙΩΤΕΣ;

    Για ακόμα μια φορά η Άνδρος βρίσκεται ΕΚΤΟΣ. Η είδηση τελικά γιατί μας αφορά; Για άγρα πελατών του κυρίου Χατζημάρκου ή για να ζηλέψουμε που τα άλλα νησιά (εκείνα που αναπτύσσονται με τρελλούς ρυθμούς ενώ εμείς κοιμόμαστε) αποκτούν ένα ακόμα μέσο προσέλκυσης τουριστών και μάλιστα οικονομικά εύρωστων; Ή μήπως (εκτός από τα της τουριστικής ανάπτυξης) η Άνδρος έχει αξιοπρεπή διασύνδεση με τα άλλα νησιά και δεν έχει ανάγκη από αυτά τα πτητικά μέσα για την εξυπηρέτηση των κατοίκων της; Έχει δοκιμάσει ο κύριος Χατζημάρκος να ταξιδέψει από Άνδρο για Σύρο να δει την γλύκα; Ταξίδι στα υπόλοιπα νησιά….απλά δεν περνάει από το νου μας. Συνεχίστε λοιπόν το θεάρεστο έργο της υπερβολικής σύνδεσης των προορισμών που έχουν ήδη τεράστιο δίκτυο δρομολογίων πλωτών και εναέριων μέσων κι αφήστε τους πληβείους στην αφάνεια! Μην μας κοροϊδεύετε όμως και κατάμουτρα!

    • Ξέρετε υπάρχει κάτι που λέγεται διπλός καθρέφτης. Η Άνδρος πρέπει να διεκδικήσει με κάθε τρόπο την σύνδεση της με τα άλλα Κυκλαδονήσια με πλωτά η εναέρια μέσα. Αυτό πέρα από την υφιστάμενη συγκοινωνία. Από την άλλη το δημοσίευμα είναι ακριβώς γι’ αυτό για να εκθέτει τους πρωταγωνιστές και να αφυπνίζει τους αναγνώστες ως προς τα «θέλω» και τις διεκδικήσεις τους.

  2. Πολύ σωστά αναφέρετε στην απάντησή σας “να εκθέτει τους πρωταγωνιστές” από τη μια και ταυτόχρονα “να αφυπνίζει τους αναγνώστες ως προς τις διεκδικήσεις τους”. Το ερώτημα έγκειται σε ποιούς αναγνώστες: αυτούς εκτός της Ανδρου (Αθηνα, άλλες πόλεις ή εξωτερικό) ή τους διαμένοντες στο νησί μόνιμα που μειώθηκαν κατά την τελευταία απογραφή? Για ποια δύναμη μιλάμε, όταν όχι μόνο αδιαφορεί ο ντόπιος πληθυσμός, αλλά αποδυναμώνεται βαίνοντας μειούμενος την τελευταία δεκαετία, αντί να αυξάνεται, όπως σε άλλα κυκλαδονήσια? Ας δούμε το παράδειγμα της Μήλου και το τι έχει γίνει εκεί 15 χρόνια τώρα. Παράδειγμα συγκρίσιμο με την Ανδρο, μιας και δεν ήταν ποτέ κοσμοπολίτικο νησί σαν τα γνωστά Σαντορίνη, Μύκονο κλπ, το οποίο αύξησε και λιγο τον πληθυσμό του εκτός των άλλων. Εδώ ποιοί να φωνάξουν και να δραστηριοποιηθούν? Οι κάτοικοι της διαιρεμμένης Ανδρου (χωρισμένοι στα 4 μεγάλα σημεία αναφοράς Μπατσί, Κόρθι, Χώρα, Γαύριο), οι αποδυναμωμένοι συλλογικοί φορείς – σωματεία, ποιοί? Ελάχιστοι προσπαθούν, μα δεν αρκούν για να αντιστραφεί η όλη κατάσταση.

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

Η andriakipress.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται, ενώ η andriakipress.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.