Στην διεθνή αγορά στοχεύει η MTC GROUP καθώς αυξάνεται το ενδιαφέρον των επισκεπτών για τους προορισμούς της χώρας μας. Έχοντας τα προφανή αποτελέσματα στην γειτονική μας Τήνο αλλά και στη Μήλο και Πάρο, το ερώτημα είναι εύλογο. Γιατί όχι και η Άνδρος;

“Με συνολικά 24 διαδικτυακές συναντήσεις ξεκίνησε από τον Φεβρουάριο ο πρώτος κύκλος επαφών για το νέο έτος που αναμένεται να ολοκληρωθεί στα τέλη Μαρτίου. Επιλεγμένοι δημοσιογράφοι και travel bloggers από τη Βρετανία, Ιταλία, την Ισπανία, τη Γερμανία, το Ισραήλ ακόμα και τις ΗΠΑ έχουν την ευκαιρία να συνομιλήσουν με εκπροσώπους των Δήμων Τήνου, Πάρου, Μήλου, Ελαφονήσου και Αρχαίας Ολυμπίας με ένα καλά μελετημένο σύστημα αμφίπλευρης ενημέρωσης που εγγυάται την επιτυχία του εγχειρήματος.

Η έμφαση στην αμερικανική αγορά δόθηκε λόγω του αυξημένου ενδιαφέροντος που διαπιστώνεται για ταξίδια προς την Ελλάδα, μετά και την αύξηση των απευθείας πτήσεων προς τη χώρα μας. Στόχος των επαφών είναι αφενός η συντήρηση των αγορών ενδιαφέροντος για τους συγκεκριμένους προορισμούς και αφετέρου η ενίσχυση της κίνησης από χώρες αποστολής τουριστών που εξυπηρετούν τη στρατηγική της ποιοτικής αναβάθμισης του τουρισμού που αποτελεί βασικό ζητούμενο για την εφετινή χρονιά, όπου οι αφίξεις θα πρέπει να συγκριθούν με τα έσοδα. Και αυτό γιατί, πέρα από τον πληθωρισμό και την ακρίβεια λόγω του ενεργειακού κόστους που πλήττουν τόσο τους επισκέπτες όσο και τους επαγγελματίες – παρόχους των τουριστικών υπηρεσιών, διαπιστώνεται από έγκυρους παρατηρητές προσπάθεια συμπίεσης των ξενοδοχειακών τιμών εκ μέρους ορισμένων μεγάλων ομίλων διακινητών τουριστών.

Η MTC GROUP  διαβλέποντας την ανάγκη στροφής της στρατηγικής διαχείρισης των τουριστικών προορισμών με τους οποίους συνεργάζεται συνέχισε να ακολουθεί την επιτυχημένη πρακτική που εξ ανάγκης είχε υιοθετήσει  την εποχή της πανδημίας ώστε οι συναντήσεις γνωριμίας των εκθέσεων να έχουν χαρακτήρα συζητήσεων εργασίας μέσω των διαδικτυακών επαφών και να ολοκληρωθούν με ταξίδια εξοικείωσης την Άνοιξη και το Φθινόπωρο. Ταυτόχρονα, προωθεί δράσεις με θεματικό περιεχόμενο που ανταποκρίνονται επίσης στον στόχο τόσο της ποιοτικής αναβάθμισης του εισερχόμενου πληθυσμού, όσο και της επέκτασης στο χρόνο ώστε η όποια αύξηση των αφίξεων να μη συντελέσει στην αλλοίωση της φυσιογνωμίας κάθε προορισμού.

Υπενθυμίζεται ότι η Τήνος επί δύο συνεχείς χρονιές είχε σημαντική παρουσία στην αμερικανική αγορά μέσω της ASTA, η Ελαφόνησος εντάχθηκε σε ευρωπαϊκό πρόγραμμα για την ενίσχυση της παρουσίας της στην Ιταλία ενώ προγραμματίζεται μια ακόμα εντυπωσιακή δράση εντός του Μαρτίου στο Μονακό, η Μήλος παρουσίασε τη γαστρονομία της στο Μιλάνο και αναμένεται να επαναλάβει σύντομα την εκδήλωση και στο Λονδίνο, ενώ η Πάρος, που ακόμη και τους δύο πρώτους μήνες του έτους σημειώνει σημαντική αύξηση αφίξεων από το 2019, συμπεριλήφθηκε με τα τρία προηγούμενα νησιά σε προωθητική ενέργεια για τον γαμήλιο τουρισμό στη βρετανική πρωτεύουσα που μέχρι σήμερα τυγχάνει μεγάλης διεθνούς προβολής”.

Δελτίο τύπου MTC Group

 

 

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

Η andriakipress.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται, ενώ η andriakipress.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.