Στο ART TV φιλοξενήθηκε ο δήμαρχος Άνδρου Θ. Σουσούδης και μίλησε για την Άνδρο και τα θέματα της.
Στη χθεσινή μου παρουσία στην τηλεόραση, στην εκπομπή «Χωρίς Χρώμα» του ART TV με τον Γιώργο Βαθιώτη, είχα την ευκαιρία να μιλήσω για τις ομορφιές, τον φυσικό πλούτο και τον πολιτισμό της Άνδρου μας, αλλά κυρίως για τη μεγάλη απειλή που αντιμετωπίζουμε.
■Το νέο χωροταξικό των ΑΠΕ αφήνει το νησί μας απροστάτευτο στη λαίλαπα των βιομηχανικών εγκαταστάσεων των ανεμογεννητριών.
■Η θέση μας, ξεκάθαρη και αδιαπραγμάτευτη:
■Καμία ανεμογεννήτρια!
■Η Άνδρος έχει ξεπεράσει κάθε όριο φέρουσας ικανότητας.
Δείτε στο βίντεο που ακολουθεί το απόσπασμα από την εκπομπή.



















