Σοκ προκάλεσε στην ανδριακή κοινωνία αλλά και στην ευρύτερη η απώλεια του Κώστα Χαλά, του 31χρονου νεαρού ναυτικού από το Γαύριο ο οποίος προέβη στο απονενοημένο διάβημα μέσα στο σπίτι του όταν «έβαλε θηλιά στο λαιμό του, το σεντόνι και κρεμάστηκε» από την σκάλα… τα ξημερώματα της 28ης Ιουνίου 2012. «Ναυτικός στο επάγγελμα και αρραβωνιασμένος – όπως αναφέρουν οι πληροφορίες – έφυγε αιφνιδιάστηκα βυθίζοντας σε πένθος τους δικούς του ανθρώπους και την τοπική κοινωνία του νησιού. Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι επέλεξε να κάνει το απονενοημένο βήμα, διότι το τελευταίο διάστημα ήταν άνεργος, αντιμετωπίζοντας κάποια προβλήματα.».

Η  κηδεία του τελέστηκε στην Άνδρο σε βαρύ κλίμα.

Αποχαιρετισμός

«Είναι κάποιες στιγμές που εύχεσαι ολόψυχα να μην είχαν υπάρξει ποτέ. Εφιάλτης ή πραγματικότητα;
Το μαύρο μαντάτο μαθεύτηκε χθες το βράδυ. Ο Κώστας ο Χαλάς διάλεξε να θέσει ο ίδιος τέρμα στο δικό του προσωπικό ταξίδι στη ζωή. Το γελαστό παιδί από την Άνδρο, το παλικάρι που αγαπούσε τα καράβια, «έφυγε» για ένα μεγάλο μακρινό ταξίδι. Σε ένα ταξίδι που κάναμε πέρυσι με τον Γιώργο τον Χωριατέλλη για λογαριασμό του Arxipelagos.com είχαμε τη χαρά να συναντήσουμε από κοντά όλη την ομάδα του λογιστηρίου του Superferry II. Ήταν 11 Αυγούστου του 2011. Ο Σπύρος ο Ξένος, ο Πέτρος ο Ζούρας, ο Νίκος ο Παλαιοκρασσάς συνέθεταν μαζί με τον Κώστα μια από τις πιο δεμένες ομάδες οικονομικών αξιωματικών. Μοιάζει σαν ο περσινός Αύγουστος να ήταν, μόλις, χθες.

Ο Κώστας, όμως, δεν είναι πια μαζί μας. Από εδώ και πέρα θα ταξιδεύει για πάντα με τα αγαπημένα του πλοία στις θάλασσες του Αιγαίου και της Αδριατικής. Και θα συνεχίσει να φωτογραφίζει τα παραπλέοντα πλοία με την ίδια αγάπη που το έκανε εδώ και πολλά χρόνια. Όπως τότε που φωτογράφησε το «Καπετάν Αλέξανδρος Α» στο τελευταίο του ταξίδι για την Τουρκία. Ένα από τα αγαπημένα του πλοία.   Το 2000, ο Κώστας ο Χαλάς από το Γαύριο της Άνδρου, ξεκίνησε τα ταξίδια του με τα πλοία Superfast I και Superfast II στη γραμμή Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Μπάρι. Ο πατέρας του, ναυτικός και ο ίδιος στα κρουαζιερόπλοια και τα Superfast θα πρέπει να συνέβαλλε και ο ίδιος στην απόφασή του να στραφεί στη θάλασσα. Μετά το 2004, όμως, όταν τα πλοία αυτά πουλήθηκαν, ο Κώστας ο Χαλάς βρέθηκε χωρίς καράβι, μιας και τα υπόλοιπα καράβια της Superfast δεν αρκούσαν για να καλύψουν όλους τους ναυτικούς.   Το καλοκαίρι του 2004 ταξίδεψε με το «Βιτσέντζος Κορνάρος». Στη συνέχεια επέστρεψε στα Superfast και ταξίδεψε με αυτά στο διάστημα από το 2005 έως το 2008. Στη συνέχεια θα βρεθεί στο Aqua Jewel μέχρι τη ναύλωσή του από τη ΝΕΛ, τον Οκτώβριο του 2010. Από τον Μάρτιο του 2011 θα βρεθεί στο Superferry II παρέα με τον Σπύρο τον Ξένο, τον Πέτρο το Ζούρα και τον Νίκο τον Παλαιοκρασσά.   Ο Κώστας σε κάποια στιγμή της συνομιλίας μας θυμήθηκε το πρώτο Superferry, το πλοίο που ξεκίνησε τα δρομολόγιά του στη γραμμή το 1992. Το θυμόταν στο Γαύριο μια μέρα όπου τα αυτοκίνητα είχαν γεμίσει ασφυκτικά το λιμάνι περιμένοντας να επιβιβαστούν στο Superferry. Είχαν σχηματίσει μια τεράστια σειρά που ξεκινούσε από την αγορά και έφθανε μέχρι το λιμάνι.   Ένας καραβολάτρης από κούνια, ένα γελαστό, ευγενικό παλικάρι που «θέλησε μόνος του το στίγμα του να σβήσει…»
Καλό ταξίδι, Κώστα…

Αντώνης Λαζαρής Για το ARXIPELAGOS.COM

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

Η andriakipress.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται, ενώ η andriakipress.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.